تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816299539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلایه شهروندانی که هر روز از اطراف به تهران تردد می کنند/ مترو باعث ترافیک در اتوبان کرج شده؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


گلایه شهروندانی که هر روز از اطراف به تهران تردد می کنند/ مترو باعث ترافیک در اتوبان کرج شده؟ جامعه > مشکلات مردم - برخی شهروندان هر روز مجبورند از محل زندگی خود در شهرهای اطراف تهران به محل کارشان در پایتخت تردد کنند. آنها می گویند از ترافیک صبح و عصر دلخورند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرریز جمعیت ساکن تهران به شهرهای اطراف، بی کیفیتی زندگی در پایتخت و همچنین نرخ بالای هزینه زندگی در تهران باعث شده بسیاری از شهروندان برای کار در تهران مجبور به تردد هر روزه از خانه شان در اطراف پایتخت به مناطق مختلف تهران شوند.
آنها می گویند برای طی کردن مسیرهای کوتاه، باید ساعتها در ترافیک بمانند.
یکی از شهروندان در این باره نوشته: با سلام بنده ساكن فرديس كرج هستم.محل كارم كيلومتر 17 جاده مخصوص كرجه.هر روز عصر موقع برگشت به منزل از دو مسير امكان رسيدن به منزل رو دارم.مسير اول از اتوبان تهران كرج و پل فرديسه و مسير دوم جاده شهريار . ترافيك سنگين هر روز اتوبان تهران به كرج محدوده شهرك خاتم و در ادامه پل فرديس به سمت ملارد و ترافيك مسير دوم مسير شهريار به فرديس هم از ابتداي مسير تا ورودي قلعه حسن خان به حدي ترافيك سنگينه كه مسيري كه حداكثر به 30 كيليومتر از ابتدا تا انتها نميشه رو هيچ وقت زير يك ساعت و پانزده دقيقه تموم نمي كنيم.خواهشمند است مشكل رو با اداره كل راه و شهر سازي استان البرز در ميان بگذاريد و بهترين راه حل مشكل ترافيك اتوبان كرج و پل فرديس رو م خودم پيشنهاد ميدم.طرحش رو روزي صدبار با خودم مرور ميكنم. شهروند دیگری، موضوع ترافیک اتوبان کرج را به برخی موانع مانند تونل مترو و پل ها نسبت داده و نوشته امکان تعریض اتوبان کرج وجود ندارد:باسلام تعریض اتوبان تهران کرج به علت موانع موجود مانند تونل مترو درگرمدره وپل کلاک درورودی کرج نیمه کاره مانده واین امر موجب ایجاد گلوگاه قیف شده است وهروز صبح وعصر با ترفیک بسیار سنگینی مواجه هستیم با توجه به اینکه این مسیر بسیار مهم راه مواصلاتی چندین استان میباشد چرا یک طرح ملی برای تسهیل در تردد پرترافیک ترین جاده کشور اجرا نمیشود.این موضوع به شدت واجبتر از ایجاد اتوبانهای مختلف وکم تردد است. کارشناسان زیادی تاکنون در این باره بحث کرده اند. از جمله این کارشناسان، احمد دنیامالی است که اکنون رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران محسوب می شود. او در این باره به خبرنگار ما گفت: یکی از بهترین راههای تردد جمعیت روزکار از شهرهای اطراف به تهران، توسعه حمل و نقل عمومی است و بهترین راه برای حمل و نقل عمومی استفاده از مترو است. ولی باید این را در نظر داشت توسعه مترو در خارج از حریم تهران نیاز به مشارکت دولت دارد.
طرحهای توسعه ای مترو نشان می دهد خطوط مختلفی از شهرهای اطراف قرار است به متروی تهران وصل شود و تا زمانی که این خطوط تکمیل نشده، طبعا مشکلاتی از این دست برای کسانی که محل زندگی شان خارج از تهران و محل کارشان داخل تهران است، وجود خواهد داشت.
البته لازم است دولت نیز با پرداخت سهم خود در توسعه خطوط متروی برون شهری، نسبت به رفع این مشکل اقدام کند. تنها در توسعه خط متروی شهر پرند واقع در جنوب تهران، سهم دولت 300 میلیارد تومان می شود که به گفته مهدی چمران، رئیس شورای شهر پایتخت، تاکنون تامین نشده است.
23231  

کلید واژه ها: مشکلات خوانندگان - ترافیک - مترو -




شنبه 3 بهمن 1394 - 13:03:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن