تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820397074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلایه شهروندان از معابری که باعث ترافیک می شوند/شهرداری: 160 معبر را در جنوب شرق اصلاح کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


گلایه شهروندان از معابری که باعث ترافیک می شوند/شهرداری: 160 معبر را در جنوب شرق اصلاح کردیم جامعه > مشکلات مردم - شهروندان زیادی در تماس با سرویس مشکلات مردم از مهندسی اشتباه شهری که باعث ترافیک و ازدحام بی دلیل در معابر شده است، گلایه کرده اند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهروندان زیادی از مهندسی معابر شهری گلایه مند هستند و می گویند اشتباهاتی که در مهندسی ترافیک شده، باعث راهبندان و گیر و دار خودروها شده است. بسیاری از این شهروندان در تماس با سرویس مشکلات مردم خواسته اند تا این مسایل پیگیری شود.
یکی از مناطقی که گلایه های زیادی از شهروندان را درباره معابر به همراه دارد، جنوب شرق تهران است. در این راستا، شهردار منطقه 14 اعلام کرد با در نظر گرفتن مهندسی شهرسازی و ترافیک، شهرداری اقدام به اصلاح هندسی 160 معبر در جنوب شرق تهران کرده است.
فرهود حمیدی گفته این اصلاحات به دلیل کاهش ترافیک و ازدحام خودروها در معابر انجام شده.
حمیدی در این باره توضیح داد: جهت اصلاح هندسی معابر و میدان‌های شهری 160 معبر در نقاط مختلف منطقه اصلاح هندسی و رفع عیوب شد.
او در توضیح نقاطی که طرح‌های ترافیکی در آن اصلاح شده است، گفت: در خیابان میر هاشمی تقاطع بلوار شهید گلشناس، کندروهای بزرگراه امام علی (ع)، بلوار ابوذر تقاطع زمزم، دوربرگردان‌های مسیر پل‌های بلوار ابوذر و ... اصلاح هندسی و دو پهلوگاه در تقاطع بزرگراه شهید محلاتی - خیابان 17 شهریور و بلوار ابوذر احداث شد.
شهردار منطقه 14 تهران همچنین از اصلاح و نگهداری 290 مترمربع از تابلوهای ترافیکی خبر داد و گفت: تعداد80 ایستگاه از ایستگاه‌های اتوبوس منطقه دارای سرپناه و روشنایی شدند.
45231  

کلید واژه ها: مشکلات خوانندگان - شهرداری تهران -




پنجشنبه 1 بهمن 1394 - 18:25:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن