تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801203262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی خبر داد خسارت 172 میلیارد تومانی خشکسالی و سیلاب در خراسان شمالی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی خبر داد
خسارت 172 میلیارد تومانی خشکسالی و سیلاب در خراسان شمالی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: خشکسالی، سیلاب و سرمازدگی طی امسال 172 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خراسان شمالی خسارت زده است.

خبرگزاری فارس: خسارت 172 میلیارد تومانی خشکسالی و سیلاب در خراسان شمالی



به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عبدالله یوسفی بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی اظهار کرد: در ارتباط با خسارت‌های وارد به بخش کشاورزی بیشترین خسارات مربوط به محصولات و اراضی زراعی، محصولات و اراضی باغی، منابع آبی و بخش‌های دام و طیور بوده است. وی بیان داشت: افزون بر این، خسارت‌های زیادی به ساختمان‌ها و تاسیسات زیربنایی شامل جاده‌های بین مزارع، آب‌بندها، انهار و کانال‌های عمومی آب بخش کشاورزی وارد شده است. رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی تصریح کرد: در مجموع از ابتدای امسال 172 میلیارد تومان خسارت در بخش کشاورزی ناشی از حوادث غیرمترقبه برجای گذاشته شده است. وی با اشاره به مهم‌ترین عامل خسارت در بخش کشاورزی تصریح کرد: خشکسالی مهم‌ترین علت خسارت به بخش کشاورزی بوده، به گونه‌ای که برای تامین آب مشکلات زیادی برای کشاورزان ایجاد شده و منجر به خسارت در این بخش شد. یوسفی از سرمازدگی به عنوان یکی دیگر از علل خسارات وارده به بخش کشاورزی استان یاد کرد و افزود: سیل با بیشترین خسارت بر بخش تاسیسات، زیرساخت‌ها و منابع آبی و همچنین باران‌های رگباری شدید باعث خسارت‌های جدید به کشاورزی استان در سال 94 شده است. به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی طوفان، تگرگ، امراض و آفات نباتی از دیگر عوامل بروز خسارت در کشاورزی استان در همین مدت بوده است. وی اظهار امیدواری کرد که با تاسیس مدیریت بحران و کاهش مخاطرات کشاورزی در خراسان شمالی و انجام اقدامات پیشگیرانه مشکلات کاهش یابد. افزون بر 80 هزار بهره‌بردار در بخش کشاورزی استان خراسان شمالی فعالیت دارند. کشاورزی به عنوان محور توسعه استان هدف گذاری تعیین است.

94/11/01 - 19:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن