تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801783983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین خبر داد اجرای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی با مدیریت متمرکز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین خبر داد
اجرای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی با مدیریت متمرکز
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه اعتبار خاصی برای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی پیش‌بینی نشده است، گفت: این طرح را با مدیریت متمرکز انجام می‌دهیم.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی با مدیریت متمرکز



نیازعلی ابراهیمی‌پاک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به عملیاتی شدن طرح نظام نوین ترویج کشاورزی اظهار کرد: این طرح از پنجم آبان‌ماه سال جاری در استان قزوین در حال اجرایی شدن است. وی افزود: طرح سیستم نظام نوین ترویج در بخش کشاورزی دو مشخصه دارد که یک مشخصه آن طبقه‌بندی، دسته‌بندی و ناحیه‌بندی مراکز تولید است که در این راستا مسئولیت افراد مبنی بر نظارت بر تولید و پایداری صورت می‌گیرد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: انتقال دانش نوین و دانش‌های بنیادی بخش کشاورزی و فعالیت‌های مربوط به این بخش به کشاورزان و بهره‌برداران و استفاده از اطلاعات فنی در مزارع از دیگر مشخصات سیستم نظام نوین ترویج کشاورزی است. ابراهیمی‌پاک ادامه داد: با ابلاغیه‌های اعلام شده از سوی سازمان تات به سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین مبنی بر اجرای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی، اقدامات اولیه را آغاز کرده‌ایم که تشکیل 110 پنل در استان از نمونه اقدامات یاد شده است. وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای اجرایی کردن نظام نوین ترویج کشاورزی، کلاس‌های توجیهی و برنامه‌های آموزشی را پیگیری کردیم تا از سال زراعی آینده عملیات بخش مزارع را آغاز کنیم. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: برای تحقق این طرح فعالیت‌های متنوعی را انجام داده‌ایم که از جمله آنها می‌توان به معرفی و آشنایی فعالان بخش کشاورزی اعم از مسئولان ذی‌ربط مستقر در مراکز جهاد کشاورزی دهستان و اعضای شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان اشاره کرد. ابراهیمی‌پاک یادآور شد: برگزاری همایش تخصصی مورخه برای مدیران، مسئولان مراکز جهاد کشاورزی و برگزاری جلسه توجیهی در شهرستان‌های قزوین از فعالیت‌های دیگری بوده که در این راستا صورت گرفته است. وی اظهار کرد: نظام نوین ترویج کشاورزی مرحله پایلوت را گذرانده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است و استان قزوین در مجموع 110 پایلوت را به خود اختصاص می‌دهد که پیش‌بینی می‌شود این تعداد افزایش یابد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به بیان اعتبارات طرح نظام نوین ترویج کشاورزی پرداخت و تصریح کرد: اعتبار خاصی برای این طرح پیش‌بینی نشده است و آن را با مدیریت متمرکز انجام می‌دهیم. ابراهیمی‌پاک خاطرنشان کرد: طرح نظام نوین ترویج کشاورزی در گذشته اجرا می‌شد که متخصصان در حوزه‌های مختلفی اعم از باغی و زراعی فعالیت می‌کردند که امروز ساختار این طرح تغییر کرده است و به تعداد مراکز خدمات کشاورزی، کارشناس مربوطه وجود دارد.

94/10/27 - 11:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن