تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819470913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه را پست 33 هزار كيلو واتي مي‌گيرد و وزير نيروي ما را چراغ موشي!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: همه را پست 33 هزار كيلو واتي مي‌گيرد و وزير نيروي ما را چراغ موشي!
نویسنده : اولاد آدم 
الگوي جديد اولاد آدم، استفاده از اصل همپوشاني براي بالا بردن كيفيت ساير صفحات روزنامه است. يعني اگر در فلان‌جا بليت جشنواره مي‌دهند و دبير فلان صفحه نمي‌رسد كه برود و آنها را بگيرد و لبخند بر لب اهل و عيالش بياورد، اولاد آدم خودش گيوه‌هايش را مانند قيصر بالا كشيده و مي‌رود و بعد از چاق سلامتي و رساندن سلام سردبير، بليت‌‌ها را مي‌گيرد و مي‌آورد پيش بچه‌هاي تحريريه و توزيع مي‌كند! نگوييد كه اين اصل همپوشاني نيست و اصلاً از كجا الگوبرداري كرده‌ام؟ الان برايتان نمونه‌اش را در همين دولت تدبير و اميد مي‌آورم تا بفهميد كه اولاد آدم با برداشتن تحريم‌ها از تكنولوژي روز استفاده كرده و با ممالك پيشرفته جهان بده بستان مي‌كند كه از اين حرف‌ها از خودش صادر مي‌كند!

  الگو
وزير نيرو گفت: وزير هند از تمايل كشورش براي سرمايه‌گذاري در توسعه بندر چابهار و سرمايه‌گذاري در صنعت راه آهن ايران خبر داد. البته نگوييد كه چرا وزير هندي در اين موارد هم افاضه كرده‌اند. آخر اين وزير، وزير جوانان هند بوده است! يعني توسعه و جوانان. يعني در مورد اوقات فراغت جوانان هند لابد تصميم گرفته كه آنها را بياورد ايران و راه‌آهن و مناطق آزاد را گسترش بدهند! مگر چيني‌ها كه سربازان جوانشان را مفتكي آوردند تا آزاد راه تهران- شمال را بسازند، بد كاري كردند! مگر الان شما در آزادراه بوق نمي‌زنيد! اصلاً جنبنده‌اي در آنجا مي‌بينيد كه چيني‌ها نخورده باشندش!
نگوييد همه را پست 33 هزار كيلو واتي مي‌گيرد و وزير نيروي ما را چراغ موشي! بالاخره هند هم ما را از تحريم درآورده و هر چه باشد بهتر از ساير ممالك فرنگي مي‌تواند در توسعه ايران كمك كند. يعني كدام مملكت فرنگي، وزير توسعه و جوانان دارد كه بيايد اينجا و يك راست برود سراغ وزير نيرو و آنوقت بخواهد در مورد قطار دودي حرف بزند. اصلاً اگر به آخوندي مي‌گفتند، با او ملاقات مي‌كرد؟ اصلاً اگر به تركان مي‌گفتند، به او حتي يك سكه هم مي‌داد؟ نعمت‌زاده هم كه بماند، وقت سر خاراندن ندارد آقاي ابوالمشاغل!
بنابراين نتيجه منطقي كه اولاد آدم مي‌گيرد، اصل همپوشاني كابينه‌اي است. يعني هركسي با هر كسي كه ديدار كرد و چيزي درآورد، شب بيايد بريزد وسط سفره كابينه نه این که دودستی بچسبد به بنگاه‌هایش و هر كسي سهم خودش را بردارد و تا فردا صبحش خدا بزرگ است! حالا ما اينجا كابينه نداريم، مي‌كنيم همپوشاني تحريريه‌اي. حالا ما هم شديم قسمتي از تدبير و اميد و ديگر كسي از ما مكدر نمي‌شود كه نمي‌شود! تازه بليت مفتكي جشنواره هم مي‌گيريم. هر چند نمي‌گيريم! البته اگر اين كارهاي درخشان را چيت‌چيان بسامان برساند يك وقت ديديد، او را صادر كرديم هند! مگر نشنيده‌ايد و نخوانده‌ايد كه بناست يكسري از وزراي هندي را ( نگوييد كه همين وزير به ايران آمده هم جزوشان است!) عوض كنند!
همين پسرخاله رويترزمان نوشته بود نخست وزير هند از ماه‌ها پيش قصد خود براي ترميم كابينه را رسانه‌اي كرده اما يك مشكل اساسي وجود دارد؛ او هيچ گزينه مناسبي براي اين كار ندارد. يكي از مشاوران نئاندرا مودي فاش كرده كه او مي‌خواهد براي سرعت گرفتن امور چند وزير خود را تغيير دهد اما افراد مناسبي را كه جايگزين وزراي فعلي كند، نمي‌يابد. تازه مگر آنها يك وزير زن ايراني ندارند؟ مگر خانم «اسمرتي ايراني» كه 38 سال سن دارد به عنوان وزير توسعه منابع انساني كابينه نبوده؟ پس چرا حالا يك وزير مرد ايراني نداشته باشند؟
حالا كه اينطور شد، آنها مگر در به در دنبال وزير يوگا نمي‌گردند؟ ما هم يك وزير براي يوگا به آنها بدهيم! يعني رموز توسعه‌يافتگي از همين يوگا شروع مي‌شود و ما غافليم! حالا كه تحريم‌ها را برداشته‌اند و از ميان تمام كشورها، هند به ما نزديك‌تر است و اصلاً باليوود مي‌تواند الگوي توسعه جشنواره ما شود و اولاد آدم هم مي‌تواند برود و در جشنواره فيلم هندي ببيند... آخ! گوشم!

  پايان الگو برداري اولاد آدم
خوانندگان عزيز! سردبير محترم براي همپوشاني، اولاد آدم را به پشت‌بام هدايت كرد. شايد او مي‌خواهد غول‌هاي صنعت هواپيماسازي را كه در راه ايران هستند به اولاد آدم در آسمان نشان دهد! دنيا را چه ديديد! آرزو بر جوانان عيب نيست! راستي هندي‌ها هواپيما نمي‌سازند تا ما برويم از آنجا هواپيما هم بخريم و وقتي داريم مي‌آوريمش ايران، داخلش برنج هندي هم بياوريم. موز پاكستاني هم كه ممنوع شده از همانجا بياوريم و.... آخ! گوشم!

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن