تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818781806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضای جدید برای بهبود صنعت تولید و توزیع دارو کلید خورد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فضای جدید برای بهبود صنعت تولید و توزیع دارو کلید خورد
معاونت اجرایی تدارکات دارویی سازمان جمعیت هلال احمر، گفت:فضای جدیدی برای بهبود صنعت تولید و توزیع دارو و مذاکره با شرکت های دارویی فرانسه کلید خورد.

فضای جدید برای بهبود صنعت تولید و توزیع دارو کلید خورد
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فلاح معاونت اجرایی تدارکات سازمان جمعیت هلال احمر کشور در خصوص حضور و بازدید شرکت های دارویی فرانسه از تجهیزات دارویی جمعیت هلال احمر کشور که امروز (چهارشنبه) در موزه و مرکز اسناد ملی جمعیت هلال احمر برگزارشد، اظهار داشت: بازدید امروز مدیران شرکت های دارویی فرانسه از توانایی صنعت توزیع و تولید جمعیت هلال احمر برای همکاری در آینده کلید خورده است.



وی تأکید کرد: اتفاق امروز فضای جدیدی را برای بهبود صنعت تولید و توزیع دارو رقم زده است و تلاش داریم با مذاکره و تماس های آینده جزئیات همکاری های فیمابین را با شرکت های فرانسوی مشخص کنیم.


**دعوت شرکت های دارویی فرانسه از حضور هلال احمر در پاریس


پی‌یر ساوارت مدیر امور بین المللی شرکت دارویی لیم فرانسه در پی بازدید خود از صنعت و تجهیزات دارویی جمعیت هلال احمر ایران، اظهار داشت: نخستین باری است که در ایران حضور داشته و از جمعیت هلال احمر بازدید می کنم و شاید خیلی زود باشد که میزان همکاری های خود را با این جمعیت بیان کنم.


وی با اشاره به اینکه هفته آینده هیئتی از وزارت بهداشت به پاریس می‌آیند، افزود:از هلال احمر ایران دعوت می کنم که ماه اکتبر به فرانسه بیایند تا در خصوص استراتژی  همکاری تصمیم بگیریم و ما علاقه مند به ایجاد همکاری های بیشتر با ایران هستیم.





۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن