تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813156259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو هیات علمی دانشگاه علامه: نبرد آینده نبرد خدمات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: گزارش پانا از دومین کنفرانس استراتژی برند: عضو هیات علمی دانشگاه علامه: نبرد آینده نبرد خدمات است عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه نبرد آینده در تولیدات نبرد خدمات است اظهار کرد: تولید کنندگان باید خدماتی برتر از رقبا عرضه کنند تا رضایت مشتری ایجاد شود و بتواند وفاداری را در مشتریان در دراز مدت بازارها گسترش دهد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ دي ساعت 13:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا؛ وحید ناصحی فر در سومین پنل تخصصی دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند خاطرنشان کرد: در بررسی دلایل موفقیت یک محصول غذایی مشخص شده است یکی از دلایل شکست یا عدم ماندگاری آن محصول در برندهای مختلف یک درصد دلایل نامعلوم، 5 درصد استفاده از محصولات دیگر، 15 درصد دلایل رقابتی و 79 درصد نارضایتی مشتریان از آن محصول از عوامل تاثیرگذار در شکست محصول بوده است.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: گاهی تولید کننده مشتری مدار است اما خود را با شرایط بازار وفق نمی دهد بنا براین هم باید به بلندمدت بازار فکر کرد و در ضمن توجه به درآمد به اعتبار نیز اندیشید.
وی افزود: وفاداری به برند در بحث برندسازی بسیار مهم است که نیازمند توجه به سه عامل شناخت، وضعیت و اصرار است.
ناصحی فر عنوان کرد: در وفاداری نگرشی مردم ما را باور دارند و حتی اگر محصول از مد خارج شده باشد نیز بازاریابی متوقف نمی شود و می توان با جلب اعتماد مشتری و استفاده از تکنیک لذت نسبی افکار فرد را تحت تاثیر قرار داد.
وی با تاکید بر اینکه نبرد آینده نبرد خدمات است تصریح کرد: باید خدماتی برتر از رقبا عرضه شود تا رضایت مشتری ایجاد شده و بتواند وفاداری را در مشتریان نسبت به محصولات تولیدی ماندگار کند.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی بیان کرد: بازاریابی خلاق به دنبال ایجاد خلاقیت برای رضایت بیشتر در مشتری است و تفکربازاریابی لازمه بازاریابی خلاق و بر پایه حل مسائل است.
ناصحی فر اظهار کرد: نیازسنجی نیازهای مشتریان و برگزاری جلساتی برای گوش دادن به صدای مشتریان باید یکی از جلسات مهم سازمان ها و کارخانجات تولیدی باشد.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به عناصر بازاریابی خلاق بیان کرد: تکنولوژی، ایجاد ارزش، اقتصاد، حل مسائل کیفیت، مقایسه انتظارات با واقعیات، کیفیت محصول، کیفیت برخورد در خدمات بعدی محصول، کیفیت فرایند، کیفیت فیزیکی و کیفیت شرکت نیز در ادامه برای ادامه دار بودن رضایت مندی و وفاداری مشتری اهمیت دارد.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به راهکارهایی برای تقویت برند عنوان کرد: تبلیغات محلی، محیطی و اینترنتی، معرفی تمایزهای برند، مذاکرات تجاری، مزیت، طراحی پیام، تبلیغات دهان به دهان، فروشندگی حرفه ای، کمپین های تبلیغاتی، مشوق ها، فضای فیزیکی، محصول، بازگشت و اهمیت تولید، حل مسائل نمایندگی ها و شعب و قیمت گذاری نفوذی از عواملی است که برای تقویت برند اهمیت دارد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن