تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طریقت: حذف یارانه بگیران فاقد کارت ملی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: طریقت: حذف یارانه بگیران فاقد کارت ملی
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: یارانه افرادی که کارت ملی خود را دریافت نکنند تا پایان سال حذف می شود.


محمدابراهیم طریقت معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر حذف یارانه بگیران فاقد کارت ملی، اظهار داشت: براساس تصمیم ستاد هدفمندی یارانه ها، افراد 15 سال و بالاتر که تا کنون هیچ نوع کارت ملی و یا هوشمند ملی دریافت نکرده اند تا 15 بهمن ماه فرصت دارند برای ثبت نام و دریافت کارت اقدام کنند.


سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: اگر تا تاریخ 15 بهمن ماه  افرادی باشند که هیچ نوع کارت ملی و یا هوشمند ملی دریافت نکرده و ثبت نام هم نکرده باشند، براساس اعلام ستاد هدفمندی یارانه ها، یارانه آنها قطع می شود.


طریقت در ادامه تصریح کرد: تا کنون یک میلیون و 649 هزار نفر کارت ملی دریافت نکرده اند که بعد از اعلام بیانیه ستاد هدفمندی یارانه ها حدود 100 هزار نفر به تدریج برای ثبت نام اقدام کرده اند.


معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور افزود: متقاضیان ثبت نام کارت هوشمند ملی ابتدا باید در سایت سازمان ثبت احوال کشور به نشانی www.ncr.ir مراحل پیش ثبت نام را انجام دهند و سپس در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، ادارات ثبت احوال و یا  ادارات پست برای ثبت نام نهایی اقدام کنند.


وی در پایان تاکید کرد: ثبت نام در سایت ثبت احوال مشکل مراجعه کنندگان یارانه بگیر را مرتفع می کند هر چند کارت هوشمند ملی به دست متقاضیان نرسیده باشد. 





۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن