تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815049320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاران آلمانی در بخش بهداشت و درمان همکاری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جلال پور: سرمایه گذاران آلمانی در بخش بهداشت و درمان همکاری کنند رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: سرمایه گذاران آلمانی می توانند در بخش بهداشت و درمان با شرکتهای ایرانی همکاری مشترک داشته باشند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۸ دي ساعت 15:34

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ، محسن جلال پور روز دوشنبه در حاشیه دیدار بریگیته زیپرس معاون پارلمانی وزیر اقتصاد و انرژی آلمان با وی ، در محل اتاق ایران افزود: نیاز کشورهای منطقه به خدمات بهداشتی و درمانی و نیازهای داخلی ایران زمینه بسیار مساعدی برای فعالیت مشترک سرمایه گذاران آلمانی در این بخش فراهم کرده است.
وی ، نیاز کشورمان برای رسیدن به سرانه 2.6 تخت بیمارستانی در سال های آینده را یادآور شد و گفت: تامین 40 هزار تخت بیمارستانی نیاز به سرمایه گذاری سنگینی دارد که سرمایه گذاران آلمانی می توانند با همکاری شرکت های ایرانی به این بخش وارد شده و مطمئن باشند سرمایه گذاری آنها در مدت چهارسال بازگشت خواهد داشت.
جلال پور بخش تولید دارو را یکی از زمینه های مناسب برای سرمایه گذاری مشترک معرفی کرد و اظهار داشت: آلمان می تواند با همکاری بخش خصوصی ایران درباره تولید دارو سرمایه گذاری مشترک انجام دهد.
رئیس اتاق ایران بابیان اینکه کشورهای منطقه نیاز روز افزونی برای برخورداری از خدمات بهداشتی و درمانی دارند ، تاکید کرد: سرمایه گذاران آلمانی می توانند برای احداث بیمارستان و تجهیزات بیمارستانی با شرکت های فعال ایرانی همکاری مشترک داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن