تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821177974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب عناوین برتر استانی توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان جم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد؛ کسب عناوین برتر استانی توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان جم مدیر آموزش و پرورش جم از کسب عناوین برتر استانی توسط شورای آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد .
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۸ دي ساعت 10:55

خبرگزاری پانا+کسب عناوین برتر استانی توسط شورای آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار پانا از جم ، سیدعلیرضا سجادی در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی و افزایش امکانات و تجهیزات در مدارس مورد تاکید مدیران این شهرستان قرار دارد.  وی افزود: در دو سال اخیر در بحث هوشمندسازی مدارس و افزایش امکانات و تجهیزات آموزشی، اقدامات ارزشمندی انجام گرفته و البته تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل فاصله داریم و باید بیش از گذشته اهتمام ورزیم.  رئیس آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: مسئولان ارشد شهرستان جم و استان بوشهر همواره نگاه ویژه‌ای به حوزه تعلیم و تربیت در این شهرستان داشته‌اند و شاهد موفقیت قابل توجه این نهاد در دو سال گذشته هستیم.  سجادی تصریح کرد: طی دو سال اخیر در سطح استان و کشور، عناوین و رتبه‌های برتر به شهرستان جم رسیده و شورای آموزش و پرورش جم نیز در سطح استان همواره عناوین برتر را کسب کرده است.  وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای آموزش و پرورش ابراز داشت: تشکیل این شورا امری مهم بوده و در واقع، گامی بلند در تحقق فرهنگ مشارکت است و تقویت این شورا، موجبات بر افروختن چراغ معرفت و اهتمام جدی فرزانگان علم و ادب می‌شود.  سجادی گفت: در 26 دی‌ماه سال 1372 مجـلس شـورای اسلامی یکی از مترقی‌ترین قوانین پس از پیروزی انقلاب اسلامی را با عنوان «قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش» را به تصویب رساند و این شورا نقش محوری در رفع مشکلات و ارائه راهکارها برای اعتلای بیشتر داشته است.  وی در پایان از کسب عناوین برتر استانی توسط شورای آموزش و پرورش جم خبر داد و ابراز داشت: این موفقیت‌ها در سال‌های اخیر با تلاش شبانه‌روزی اعضای شورا و برنامه‌ریزی دبیرخانه شورا محقق شده است .
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن