تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805147031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکر وزیر بهداشت از سردار سليمانی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تشکر وزیر بهداشت از سردار سليمانی
کد خبر: ۵۶۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ - 17 January 2016


وزیر بهداشت گفت: حقیقتا موضوع هسته ای، برجام و مشکلات مردم، مهمترین دغدغه رئیس جمهوری در عمر دولت یازدهم و بلکه بیش از یک دهه اخیر بود که آسیب های جسمی و روحی فراوانی به ایشان و همه همراهان وارد نمود.

به گزارش وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در یادداشتی در اینستاگرام خود ضمن بیان این مطلب نوشت: اجرايي شدن برجام مایه خرسندي و افتخار براي دولت و ملت شریف ایران است؛ گامی بلند در راه حضور با عزت و موثرتر در عرصه روابط بین‌الملل و لغو تحريم های ظالمانه، که ان شاءالله باعث آرامش و آسايش بيشترمردم عزيزمان خواهد شد.

وزیر بهداشت گفت: امروز در حالي همه مردم از اجرايي شدن برجام خشنود و شادمان هستند كه اینجانب در جريان مذاكرات بارها از نزدیک شاهد بودم، رئيس جمهور محترم و نيز دوست عزيزم جناب آقاي دکتر ظريف ناملایمات بسیاری را به جان خریدند و از نظر جسمي و روحي نیز صدمات فراوانی را متحمل شدند.

دکتر هاشمی گفت: به دفعات دیدم که در روزهاي سخت و نفسگير مذاكرات، سنگيني مسئوليتي خطير و تاريخي، همراه با فشارهاي گوناگون داخلي و خارجي؛ خنثي كردن طرح‌هاي معاندين بین المللی، خواب و آرامش از چشمان رئيس جمهور ربوده بود و تلاش ما پزشكان هم، كم اثر می‌نمود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه حقیقتا موضوع هسته ای، برجام و مشکلات مردم، مهمترین دغدغه رئیس جمهوری در عمر دولت یازدهم و بلکه بیش از یک دهه اخیر بود که آسیب های جسمی و روحی فراوانی به ایشان و همه همراهان وارد نمود، افزود: در آن روزها، یک بار جناب آقای دكتر روحاني به من گفتند «جنگيدن بسیار راحت‌تر از صلح كردن است؛ چون در جنگ شما حداکثر جان خود را از دست مي‌دهي و چه بسا عزيز مي‌شوي؛ اما براي ایجاد صلح، آبرو و حيثيت خود را فدا مي كني و چه بسا نزديك‌ترين دوستان و حتی اعضاي خانواده خودت را به دليل عدم فهم مشترك، در كوتاه زمان از دست بدهي...»

دکتر هاشمی گفت: اميدوارم اگر در رسيدن به اين فرجام مبارك، گاه گاهی همه با هم و در کنار هم نبوديم؛ در بهره‌گيري از نتايج آن كه باید عزت و رفاه اين مردم عزيز و شريف را در پی داشته باشد ، براي رضاي خداوند سبحان و کریم با یکدیگر هم قسم شويم و با تجديدنظر در برخی سياست‌ها و رفتارها، پر كردن شكاف‌هاي اجتماعي و تحكيم وحدت ملي، محيطي امن براي سرمايه‌گذاران داخلي و بين المللي و شکوفایی اقتصاد ملی فراهم كنيم.

وزیر بهداشت افزود: رییس جمهور امروز در مجلس گفت که "این پیروزی دستاورد اراده ملت، قوا و اقتدار نیروهای نظامی بود". جا دارد به نمایندگی از دلیر مردان نیروهای مسلح که با جانفشانی در دور دست ها، پرچم امنیت و قدرتمندی ایران عزیز را برافراشته اند؛ از سردار سرافراز قاسم سلیمانی عزیز هم تشکر کنم.

دکتر هاشمی در پایان گفت: به نوبه خود، پروردگار مهربان را به خاطر دستیابی به چنین موفقیتی شاکرم و این پیروزی را به ملت بزرگ و رهبر بزرگوار جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن