تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819855336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بورس به اجرای برجام لبخند زد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بورس به اجرای برجام لبخند زد شاخص کل بورس و اوراق بهادار در لحظات آغازین معاملات امروز(یکشنبه) بازار سرمایه به استقبال اعلام اجرای برجام رفت و با رشد یک هزار و 59 واحدی در ارتفاع 65 هزار و931 واحدی قرار گرفت.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ دي ساعت 10:20

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، تا این لحظه از معاملات، 853 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش یک هزار و 514 میلیارد و 417 میلیون ریال در46 هزار نوبت دادو ستد شد.
بیشترین اثر مثبت بر صعود امروز دماسنج بازار سرمایه توسط نمادهای معاملاتی همراه، اخابر، پارسان، حکشتی؛ وغدیر، تاپیکو و شبدیس رقم خورد.
براساس این گزارش شاخص های اصلی بازار سرمایه نیز در روزجاری مثبت بودند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 409 واحد، کل(هم وزن) 60 واحد، قیمت(هم وزن) 51 واحد، آزادشناور هزار و 97 واحد، بازار اول 755 واحد و شاخص بازار دوم نیز دو هزارو 235 واحد رشد کردند.
بازار سرمایه از اواخر هفته گذشته به استقبال اجرایی شدن مراحل آخر برجام رفت و روند صعودی خود را کلید زد. این روند امروز نیز ادامه یافت و بعد از دو سال رکود، توانست رکورد های جدیدی را ثبت کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن