تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819702901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن به دنبال برهم زدن اقتدار ایران اسلامی در منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: امامان جمعه در نماز جمعه این هفته شهرستان های استان گلستان گفتند: دشمن با هجمه های مختلف خود به دنبال بر هم زدن اقتدار ایران اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان های گلستان ، حجت الاسلام علی رضا رحیمی نژاد، امام جمعه موقت گنبدکاووس ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: اقتدار ملت ایران در وحدت و همبستگی است و دشمن این موضوع را نشانه گرفته است.
وی افزود: دور کردن نسل جوان از آرمان های انقلاب اسلامی دیگر هدف دشمن است امام حفظ انقلاب از اوجب واجبات است و همه ما شرعاً و قانونا باید در مسیر حفظ و تداوم انقلاب گام برداریم.
امام جمعه موقت گنبدکاووس تصریح کرد: امروز استکبار جهانی با ابزارهای مختلف تبلیغاتی و نیروهای وابسته به خود، هجمه ها و شبهه های فراوانی علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.
به گفته وی، کسانی که به دشمن پناه برده و علیه انقلاب اسلامی نقشه می کشند باید بدانند که امروز انقلاب اسلامی به درختی تناور تبدیل شده و تیشه کند آنان نمی تواند آسیبی به این درخت بزند.
رحیمی نژاد با اشاره به سالگرد شهادت شهید نواب صفوی گفت: شهید نواب صفوی به دلیل وابستگی رژیم پهلوی به غرب و آمریکا، اقدامات انقلابی علیه رژیم انجام داد و خون پاک این شهید سال های بعد سبب بیداری ملت ایران به رهبری امام ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
دشمن به دنبال برهم زدن اقتدار ایران اسلامی در منطقه است






جمعه ، ۲۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن