تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815068781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنهان‌کاری راه‌حل آسیب‌های اجتماعی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده : پنهان‌کاری راه‌حل آسیب‌های اجتماعی نیست ایلنا: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: پنهان‌کاری و سرپوش گذاشتن، راه حل اعتیاد و ایدز و دیگر آسیب های اجتماعی نیست.
پنهان‌کاری راه‌حل آسیب‌های اجتماعی نیست

به گزارش ایلنا، شهیندخت مولاوردی با اشاره به آغاز کمپین «شهروند سالم» که با هدف تبلیغات سلامت محور در سطح شهر تهران در حال اجراست، افزود: اطلاع رسانی برای پیشگیری از بیماری های غیر واگیر، با هدف تبلیغ تغذیه سالم و آگاهی رسانی در زمینه اعتیاد و ایدز و سرطان، حرکت انسانی، ارزشمند و کم سابقه است و حدود ٤٠٠ بیلبورد فضای تبلیغی شهر تهران به آن اختصاص یافته است. معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: امید است این کمپین آغاز اقدامات بعدی در فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگ عمومی و سلامت و بهداشت مردم باشد و رفتاری معقول و واقع بینانه در این زمینه در پیش گرفته شود. وی اضافه کرد: آگاهی و دانستن حق مردم است و در فرآیند توانمندسازی یکی از مراحل و مهمترین مرحله، آگاهی است تا جایی که آگاهی را کلید توانمندسازی دانسته اند. مولاوردی تاکید کرد: نگفتن و پنهان‌کاری و سرپوش گذاشتن، راه حل اعتیاد و ایدز و دیگر آسیب های اجتماعی نیست. باید اجازه دهیم مردم بدانند و خود تصمیم بگیرند.



۱۳۹۴/۱۰/۲۵ ۱۱:۰۶:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن