تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816907206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران‌پوریان:در تراکتور فقط وعده وعید می‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ایران‌پوریان:در تراکتور فقط وعده وعید می‌دهند
مدافع سرخپوشان تبریزی معتقد است اگر قرار باشد شرایط در نیم فصل دوم به همان شکل نیم فصل اول ادامه پیدا کند، تراکتورسازی از این قضیه متضرر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان در مورد شرایط تمرینات تراکتورسازی گفت: تمرینات در دو نوبت صبح و عصر به صورت طاقت فرسا ادامه می کند و بسیار پرفشار است ان‎شاءالله بتوانیم بدن هایمان را آماده و ادامه بازی های نیمه فصل دوم را با برد شروع کنیم.

او در مورد پیوستن مهدی شریفی به تراکتور ادامه داد: شریفی بازیکن خوبی است و به درد هر تیمی می خورد. او فوتبالیست خوبی است و کاملا در اختیار تیم است. امیدوارم سال خوبی با تراکتورسازی داشته باشد.

وی در مورد اینکه به نظرش تراکتورسازی در چه پست هایی نیاز به جمع بازیکن دارد می گوید: راستش نمی دانم و امیرخان باید تشخیص بدهد اما قطعا با توجه به اینکه باید در دو جبهه بجنگیم نیاز به بازیکنان بیشتری داریم تا شرایط مهیاتری داشته باشیم.

مدافع تراکتورسازی در مورد بازگشت بختیار رحمانی به تمرینات این تیم نظرش را اینگونه بیان کرد: من همیشه گفته ام که بختیار پسر و فوتبالیست خوبی است و می تواند کمک کند و هواداران هم به خوبی این موضوع را می‌دانند که بختیار خیلی می‌تواند کمکمان کند. او یکی، دو مصاحبه کرده که هواداران ما دلخور شده اند اما همیشه رابطه خوبی با هواداران داشته و شرایطش ایده آل بوده، تیم به بختیار احتیاج دارد.

وقتی از این بازیکن سوال شد موافق است که با آمدن قلعه‌نویی حواشی جمع شده یا خیر پاسخ داد: اول تشکر می‌کنم از آقای تونی که زحمات زیادی کشید و دوستش داشتیم ولی با آمدن آقای قلعه‌نویی نظم و انضباط بر تیم حاکم و شرایط خیلی بهتر شد. ان‎شاءالله همین روند خوب را ادامه دهیم.

دفاع راست باتجربه سرخپوشان در مورد جدایی میرهانی هاشمی گفت: میرهانی پسر بسیار خوبی بود و بازی های خوبی نیز انجام داد. او یکی از بازیکنان باتجربه تراکتور بود که جا دارد تشکر کنم. همیشه قدردان زحماتش هستیم امیدوارم سلامت و موفق باشد.

ایران‌پوریان در پایان در مورد شرایط مالی تراکتورسازی افزود: ما اول فصل از لحاظ مالی چطور بودیم؟ الان هم دقیقا همانطور هستیم. بچه‌های ما مردانگی و معرفت به خرج داده و کوچکترین حرفی نزدند ولی فقط و فقط به ما وعده وعید داده شده. شما روی من شناخت دارید و می‌دانید که خیلی کم پیش آمده در مورد مسائل مالی صحبت کنم ولی اگر قرار باشد شرایطی که در نیم فصل اول به تراکتور ضربه زده ادامه‌دار شود، نیم فصل دوم متضرر می‌شویم زیرا عدم آرامش در تیم موج می‌زند. باید در این شرایط حساس به تراکتور کمک شود تا آرامش برگردد. من برای خودم حرف نمی زنم و هدفم این است که تیم ضربه نخورد. امیدوارم نیم فصل دوم حرف ها از این وعده وعیده ها دربیاید و عملی شود تا آرامش به تیم تزریق شود. درست است که با آمدن آقای قلعه‌نویی نظم و انضباط به تیم برگشته ولی از لحاظ مالی هیچ اتفاق خوبی رخ نداده و بچه ها مردانگی کرده اند.

تراکتورسازی تبریز محمد ایران پوریان

ارسال به تلگرام


14:53  1394/10/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن