تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820738700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله گزارش آژانس جهانی ضد دوپینگ به رییس فدراسیون دوومیدانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حمله گزارش آژانس جهانی ضد دوپینگ به رییس فدراسیون دوومیدانی با منتشر شدن قسمت دوم گزارش آژانس جهانی ضد دوپینگ درباره لزوم آگاهی فدراسیون جهانی دوومیدانی از دوپینگ سیستماتیک در روسیه، موقعیت سباستین کو رییس این فدراسیون تحت‌الشعاع قرار گرفت.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ دي ساعت 16:51

خبرگزاری پانا+المپیک

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از Inside the games، با منتشر شدن قسمت دوم گزارش وادا، سباستین کو بیشتر تحت فشار خواهد بود و موقعیت او به عنوان رییس فدراسیون، تحت‌الشعاع مشکلات اخیر قرار می‌گیرد. ریچارد پوند، رییس کمیسیون مستقل وادا اعلام کرد نمی‌توان تنها تعداد کمی از افراد خاطی را سرزنش کرد. این فساد در فدراسیون بوده است و نمی‌توان این مسئله را نادیده گرفت. پوند همچنین اعلام کرده است که نمی‌تواند باور کند انجمن قانون‌گذاری فدراسیون که کو نیز در آن حضور دارد، از مسئله آگاهی نداشته است. گزارش اخیر وادا با حرف‌های کو که نشان از ناآگاهی درباره مسائل روسیه دارد، در تناقض است. سباستین کو روز گذشته در مصاحبه‌اش با CNN اعلام کرد قسم می‌خورد هیچ چیز را از زمان نایب رییسی تا ریاست IAAF پنهان نکرده است. حداقل سه تن از اعضای IAAF اعلام کردند در زمان ریاست دیاک به او هشدار داده بودند که روسیه مشکل دوپینگ دارد. در آن زمان هیچ کدام از این افراد از دست داشتن خود دیاک در پنهان کردن دوپینگ‌ها آگاهی نداشتند. دیاک نوامبر گذشته به دلیل دست داشتن در پنهان کردن دوپینگ ورزشکاران روس، دستگیر شد. از سال 2011 تاکنون 76 دوومیدانی‌کار حرفه‌ای روس محروم شدند که 33 نفر آن‌ها از نظر پاسپورت بیولوژیک مشکل داشتند. گفته می‌شود فدراسیون جهانی دوومیدانی بیش از هر فدراسیون دیگری ورزشکار روس دوپینگی داشته و آن‌ها را محروم کرده است. همچنین در گزارش جدید وادا احتمالا اطلاعاتی درباره ارتباط دیاک با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه وجود دارد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن