تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821262501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه قدس// تنش در كاخ سفيد بر سر قايقهاي تندرو ايراني// خاطره خاتمي از يك وزير زن اروپايي// احتمال استيضاح وزير كشاورزي// اسكن چشم زائران ايراني در فرودگاه جده


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه قدس// تنش در كاخ سفيد بر سر قايقهاي تندرو ايراني// خاطره خاتمي از يك وزير زن اروپايي// احتمال استيضاح وزير كشاورزي// اسكن چشم زائران ايراني در فرودگاه جده
خبرگزاري آريا- قدس در شماره امروز خود (19 خرداد)، اخبار ويژه زير را درج كرده است.

تنش در كاخ سفيد بر سر قايقهاي تندرو ايراني

الف- يك روزنامه نگار آمريكايي فاش كرد: خودداري نيروي دريايي ايالات متحده در ماه ژانويه گذشته از درگير شدن با قايقهاي تندرو ايراني در خليج فارس، خشم شديد رئيس جمهور آمريكا را برانگيخته است.

به گزارش «الشرق» چاپ قطر، «اندور كوكبون» گفت: ژنرال «ويليام فالون»، فرمانده سابق منطقه مركزي ارتش آمريكا تنها عامل رخ ندادن جنگ بين آمريكا و ايران در ژانويه گذشته بود.وي مي افزايد: در ژانويه گذشته، به دنبال نزديك شدن قايقهاي تندرو ايراني به يك ناو آمريكايي در خليج فارس و تهديدهاي اين قايقهاي ضد اين ناو، زمينه احتمال آغاز درگيري بين طرفين به شدت افزايش يافت، اما ژنرال فالون مانع از اين كار شد.

كوكبون مي نويسد: بر اساس گفته هاي يك افسر آمريكايي كاخ سفيد، آمريكا از اين كه ژنرال فالون از درگير شدن با ايرانيها خودداري كرده، به شدت خشمگين شد.

--------------------------------------------------------------------------------

اسكن چشم زائران ايراني در فرودگاه جده

فردا- زائراني كه به تازگي سعادت تشرف به سرزمين وحي و زيارت حرم مطهر نبوي(ص) را داشته اند، از تأخير غيرطبيعي انجام امور مربوط به بررسي رواديدشان در فرودگاه جده توسط مأموران سعودي و نوع برخورد آنها با اتباع كشورمان ناراضي هستند.

يكي از زائران ايراني كه در هفته هاي اخير براي اين منظور به عربستان سعودي سفر كرده، در اين خصوص گفت: روند بررسي مدارك زائران كشورمان در اين مرحله بيش از 2 ساعت به طول انجاميده و مأموران سعودي برخوردهايي ناشايست را با زائران ايراني به خصوص بانوان جوان ايراني داشته اند !نكته قابل توجه انگشت نگاري كامل از اكثر زائران ايراني در اين مرحله و انجام عمليات اسكن چشم از تك تك آنها بوده است.

--------------------------------------------------------------------------------

احتمال استيضاح وزير كشاورزي

فارس- يوسف نژاد، نماينده مردم ساري در مجلس در جلسه ويژه اي كه با حضور وزير جهاد كشاورزي، استاندار، نمايندگان مجلس و مديران استاني برگزار شد، گفت: اگر وزير جهاد كشاورزي به خواسته هاي اصلي مردم مازندران در برابر خسارتهاي بحران سرما و خشكسالي توجه نكند، استيضاح وي در دستور كار مجلس هشتم قرار مي گيرد.

--------------------------------------------------------------------------------

اسرائيل از نقشه هاي مصر حذف شد

برنانيوز- رژيم صهيونيستي كه به تازگي شصتمين سالگرد تشكيل خود را جشن گرفته، ديگر هيچ جايي در نقشه ها و اطلسهاي مصري ندارد.اين گزارش مي افزايد: در نقشه هايي كه در كتاب فروشيهاي بزرگ قاهره به فروش مي رسد، به تازگي نام اسرائيل حذف شده و مناطق اسرائيلي و سرزمينهاي اشغالي با نام «فلسطين» و به زبان عربي درج شده است.

--------------------------------------------------------------------------------

طلبه سيرجاني پاي پياده به سمت تهران حركت كرد

فارس- عليرضا جهانشاهي، طلبه سيرجاني پيش از ظهر ديروز شنبه در اعتراض به زمين خواريهاي شهر سيرجان با پاي پياده، از اين شهر به سمت تهران حركت كرد.

عليرضا جهانشاهي با اشاره به طرح 10 سؤال از مسؤولان قضايي سيرجان در زمينه مبارزه با زمين خواري در اين شهر، اظهار داشت: از آنجايي كه مسؤولان محلي قضايي تاكنون كه 3 ماه از طرح اين سؤالات مي گذرد، پاسخي به اين پرسشها نداده اند، براي اعتراض به اين وضعيت در شهر سيرجان با پاي پياده به سمت تهران مي آيم تا مسؤولان به اين موضوع رسيدگي كنند.

--------------------------------------------------------------------------------

خاطره خاتمي از يك وزير زن اروپايي

فردا- رئيس جمهور سابق كشورمان در مراسم ويژه شهادت حضرت زهرا(س) به ذكر خاطره اي درباره ديدار با يك وزير زن اروپايي پرداخت.سيدمحمد خاتمي در اين مراسم كه در موزه ملي قرآن كريم برگزار شد، به ذكر خاطره اي از ديدار يك وزير زن اروپايي با وي پرداخت و گفت: در ديدار يك وزير زن خارجي با من، وي در اظهاراتي عجيب گفت، «آقاي خاتمي، من از اين نوع پوشش (حجاب زنان مسلمان) لذت مي برم. براي اين كه در آن احساس آزادي مي كنم».به گفته سيد محمد خاتمي، اين وزير زن ادامه مي دهد: ما برخلاف آنچه گفته مي شود بسيار محدوديم و آزادي ما محدود شده است.

--------------------------------------------------------------------------------

بي بي سي و اهميت مضاعف ايران

ايرنا- شبكه جهاني «بي بي سي» ، در كنار تلويزيون فارسي صداي آمريكا و «ام بي سي» عربستان و نيز شمار زيادي از شبكه هاي فارسي زبان ديگر كه با بودجه مستقيم و غيرمستقيم بيگانگان عليه ايرانيان فعاليت مي كنند، قرار است تا پايان تابستان امسال آغاز به كار كند.

يكي از كارشناسان ايراني نزديك به بنگاه سخن پراكني وابسته به وزارت خارجه انگليس گفت: اگر نبود هدف دولت بريتانيا براي دخالت و تأثيرگذاري در امور داخلي ايران، اين پروژه نيز قاعدتاً بايد به سرنوشت برخي ديگر دواير «بي بي سي» دچار مي شد كه تعطيل مي شوند.

اما ايران پروژه اي خاص است و براي هدف قرار دادن تبليغي و فرهنگي آن بايد هزينه اي خاص كرد.

--------------------------------------------------------------------------------

رپرتاژ روزنامه كويتي در حمايت از فرقه تروريست

ايرنا- يك روزنامه كويتي نزديك به جريان وهابي تندروي طرفدار القاعده كه سياستهاي ضد ايراني را دنبال مي كند، در اقدامي عجيب، اقدام به درج گزارشي كرده كه در آن حمايت از فرقه تروريستي منافقين گزينه اي مناسب براي مقابله خوانده شده است.روزنامه السياسه در شماره روز چهارشنبه گذشته خود با اشاره به فشارهاي داخلي و خارجي بر ايران، گسترش دموكراسي و حمايت از گروه تروريستي منافقين را به عنوان گزينه اي مناسب براي حل پرونده هسته اي ايران خواند .

--------------------------------------------------------------------------------

شكستگي خط انتقال نفت امنيتي نبود

فارس- استاندار خوزستان گفت: علت اصلي حادثه شكستگي خط لوله انتقال نفت مارون به اصفهان، اگرچه هنوز توسط كارشناسان در دست بررسي است، اما بي ترديد علت اين موضوع، سوءاستفاده و مسايل امنيتي نبوده است.

--------------------------------------------------------------------------------

خشم نويسندگان چپگراي مصر از هيكل

فارس- در پي تمجيد نويسنده و تحليلگر بزرگ مسايل سياسي جهان عرب از ايران و حزب ا... لبنان، نويسندگان مصري چپگرا كه به دشمني با ايران معروفند، خشمگين شدند و به وي حمله كردند.
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن