تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813378885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سید مرد شماره یک ملوانان در مرداب


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سید مرد شماره یک ملوانان در مرداب
فسخ یکطرفه قرارداد از سوی سرگئی پاشنکو آن هم در آستانه مصاف با استقلال تمام طرفداران ملوان را نگران چارچوب دروازه کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی باشگاه ملوان باعث شد تا گلر مقدونیه ای که در چند هفته گذشته مرد اول این تیم در درون دروازه بود با ترک اردوی انزلی چی ها و بازگشت به تهران قراردادش را با این تیم فسخ و شوک بزرگی به طرفداران ملوان وارد کند.

حمید استیلی هم بالاجبار تصمیم گرفت بعد از مدت های طولانی نیمکت نشینی از سیدحسین حسینی درون دروازه سود ببرد. بازیکنی که قبل از بازگشت دوباره پاشنکو مرد اول تیمش بود و در زمان امیر قلعه نویی درخشش خوبی از خود نشان داده بود. سیدحسین که با مصدومیت هم دست و پنجه نرم می کرد به هر شکلی بود خودش را به مصاف با استقلال رساند اما در دقایق ابتدایی روی اتفاق دو گل خورد. گل هایی که مشخص بود به خاطر عدم اعتماد به نفس این دروازه بان به ثبت رسیده است. اما هر چه از دقایق ابتدایی گذشت حسینی بیشتر با شرایط وفق پیدا کرد و در ادامه و به خصوص در لحظاتی که استقلالی ها با روحیه بالا به دنبال گل سوم بودند درخشش گلر جوان ملوانی ها این تیم را در جریان بازی نگه داشت تا انزلی چی ها به فکر فرار از شکست باشند.

چه بسا اگر موقعیت هایی که استقلال روی دروازه ملوان ایجاد کرد با درخشش سیدحسین حسینی دفع نمی شد و یکی از آنها زمینه ساز گل سوم مهمان می شد انزلی چی ها با یکی از سنگین ترین شکست های خود در این فصل مواجه می شدند اما این اتفاق رخ نداد تا این گلر جوان به خوبی غیبت سرگئی پاشنکو را از یادها ببرد. حالا انزلی چی ها می توانند امیدوار باشند که گلری جوان و با انگیزه تر از پاشنکو در اختیار دارند که نه تنها دنبال پول نیست بلکه می خواهد با درخشش خود نامش را بر سر زبان ها انداخته و دوباره به تیم ملی دعوت شود.


سید حسین حسینی ملوان بندرانزلی

ارسال به تلگرام


12:11  1394/10/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن