تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815752430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار اتریش به ترکیه در موردبحران پناهندگان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: هشدار اتریش به ترکیه در موردبحران پناهندگان
وزیر امور خارجه اتریش درباره همکاری تنگاتنگ با ترکیه در بحران پناهندگان و خطرات واگذاری مسئولیت حفاظت از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا به آنکارا هشدار داد.
به گزار نامه نیوز، "سباستین کورس"، وزیر امور خارجه اتریش به اتحادیه اروپا درباره همکاری تنگاتنگ با ترکیه در بحران پناهندگان هشدار داده گفت: اروپا باید خود از مرزهای خارجی‌اش حمایت کند.

 
وی در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد: بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا مدتهاست که برای یک راه‌حل اروپایی در مسئله پناهندگان تلاش می‌کنند. تا زمانی که ما هیچ‌گونه حمایت مؤثری از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا نداریم هیچ‌کس نمی‌تواند در این باره شگفت‌زده شود که کشورهای بیشتری در اروپا راه‌حل‌های ملی را دنبال کنند.
 
وزیر امور خارجه اتریش در بخش دیگری از این گفتگو درباره به خطر افتادن شنگن در سایه بحران پناهندگان گفت: من در اروپایی بزرگ شده‌ام که در آن آزادی سفر و تردد یک امر بدیهی بود. من بر این مسئله تأکید دارم که شنگن لغو نشود. اما من همچنین واقع‌نگر هستم. کشورهایی که شدیداً تحت فشار قرار دارند هیچ امکان دیگری غیر از توقف پناهندگان در مرزهای خود ندارند.
 
"سباستین کورس" حمایت از مرزهای خارجی اروپا بدون تحت فشار قرار دادن یونان را عملی ندانسته گفت: ما باید از آتن درخواست کنیم و از یونانی‌ها در این راستا حمایت کنیم که به‌صورت مؤثر از مرزهای خارجی اروپا محافظت کنند.
 
وزیر امو خارجه اتریش در بخش دیگری از این گفتگو همکاری با آنکارا در مسئله پناهندگان را ضروری دانسته در عین حال گفت: اما ما باید تنها وظایفی را به ترکیه محول کنیم که برای آن ناگزیر به آنکارا نیاز داریم.
 
وی افزود: اگر ما حفاظت از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا را به اردوغان واگذار کنیم وابستگی شدیدی ایجاد می‌شود که من آن را بسیار خطرناک ارزیابی می‌کنم.
 
کورس همچنین گفت: این‌طور نمی‌تواند باشد که ما این مسئولیت را به ترکیه واگذار کنیم چرا که خود نمی‌خواهیم دستهایمان را آلوده کنیم. این قابل درک است که بسیاری از سیاستمداران از تصاویر زشت در مرزها ترس دارند، اما بدون ایجاد این تصاویر زشت این امر انجام نمی‌گیرد.
 
وزیر امور خارجه اتریش در بخش دیگری از این گفتگو ابراز کرد: هرکسی با این تجربه کاری می‌داند که بعد از آزارهای جنسی شب سال نوی میلادی در کلن علیه زنان نباید همه پناهندگان را تحت سوءظن عمومی قرار دارد. اما همزمان این یک چالش بزرگ است که انسان‌ها از فرهنگ‌های دیگر را که به جامعه ما می‌آیند هماهنگ کنیم. زنان باید همچنان بتوانند در همه‌جا احساس امنیت کنند و عاملان خشونت علیه آنها باید مجازات شوند.
 
وی همچنین برنامه‌های فعلی برای توزیع پناهندگان در اتحادیه اروپا بر اساس سهمیه بندی را بسیار غیر واقع‌بینانه دانسته درباره صعود پوپولیست‌های راستگرای افراطی در اروپا در بحران پناهندگان گفت: ما می‌توانیم همه‌جا این را ببینیم که پوپولیست‌های راستگرا در اروپا از بحران پناهندگان سود می‌برند. این مسئله فشار روی ما و هریک از مسئولان دولتی که می‌خواهند اقدامات مناسب برای خنثی کردن شرایط را انجام دهند افزایش می‌دهد.
 
کورس در بخش پایانی این گفتگو اظهار کرد: من قطعاً پایان اروپا را در سایه این بحران‌ها نمی‌بینم. بحران پناهندگان عظیم است، اما ما می‌توانیم در بلندمدت و با راه‌حل‌های اروپایی آن را حل کنیم. وقتی در عین حال برخی کشورها مجبور هستند اقدامات ملی را برای این منظور دنبال کنند این مرحله عبور و انتقال به‌معنای سقوط اروپا نیست، حتی حصارهایی که ساخته می‌شود دوباره قابل برداشتن است، ما همه باید سهم خود را در راستای حل این مسئله ایفا کنیم.
 




منبع: تسنیم


۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن