تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817121020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزي تهديد كرد، كفاشيان تسليم شد!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گودرزي تهديد كرد، كفاشيان تسليم شد!
در مجمع سالانه فدراسيون فوتبال، اصلاحات اساسنامه با فشار وزير ورزش منتفي و انتخابات فدراسيون فوتبال از اسفندماه به ارديبهشت موكول شد.
نویسنده : سعيد احمديان 


در مجمع سالانه فدراسيون فوتبال، اصلاحات اساسنامه با فشار وزير ورزش منتفي و انتخابات فدراسيون فوتبال از اسفندماه به ارديبهشت موكول شد.
سالن جلسات آكادمي ملي المپيك ديروز ميزبان مجمع سالانه فدراسيون فوتبال بود، مجمعي كه حاشيه‌هاي آن از هفته‌هاي قبل از آغاز آن كليد خورده بود. اصلاح بندهايي از اساسنامه فدراسيون فوتبال، مهم‌ترين موضوع جنجالي مجمع ديروز فدراسيون فوتبال بود، جدال موافقان و مخالفان هم پيش از شروع مجمع در رسانه‌ها اوج گرفته بود، يك طرف اين جنجال علي كفاشيان و حاميانش بودند كه تصميم گرفته بودند بخش‌هايي از اساسنامه فدراسيون را در آستانه برگزاري انتخابات فدراسيون فوتبال اصلاح كنند، تصميمي كه شائبه‌هاي زيادي را به وجود آورده بود. به همين خاطر هم در سوي ديگر منتقدان كفاشيان مي‌گويند كه رئيس فدراسيون مي‌خواهد با اصلاح بندهايي از اساسنامه فدراسيون و كمرنگ كردن نقش وزير، شرايط را براي انتخاب دوباره‌اش به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال كه قرار است در ارديبهشت ماه سال 95 برگزار شود، آماده كند و به قول نصرالله سجادي، معاون وزير ورزش كه درباره اصلاح اساسنامه گفته است«مي خواهند قبايي بدوزند كه تن خودشان باشد. » با توجه به اين رويارويي همه در انتظار يك مجمع جنجالي بودند، مجمعي با حضور وزير ورزش به عنوان منتقد اصلي كفاشيان مي‌توانست حاشيه‌هاي زيادي داشته باشد. به هر حال ماه‌ها است كه وزارت ورزشي‌ها براي رسيدن مجمع انتخاباتي فدراسيون فوتبال لحظه شماري مي‌كنند تا با رفتن كفاشيان، يك رئيس همسو با وزارت به ساختمان فدراسيون در سئول جنوبي برود، اما با تحركات كفاشيان براي اصلاح اساسنامه، خيلي‌ها معتقدند كه رئيس فدراسيون برنامه‌هاي زيادي براي انتخابات دارد و وزارتي‌ها كار ساده‌اي براي روي كار آمدن يك رئيس جديد پيش رو ندارند.
    ***

مانند مجمع قبلي سالانه فوتبال، ديروز هم گزارش‌هاي مالي اعتراض‌هاي زيادي را به همراه داشت، اما مجمع ديروز بيشتر از هر چيزي تحت‌تأثير حاشيه‌هاي اصلاح اساسنامه فدراسيون بود. آغازگر آن صحبت‌هاي وزير ورزش بود كه صريحاً اصلاح اساسنامه فدراسيون را انتخاباتي و هدفدار عنوان كرد و از اعضاي مجمع خواست كه از رأي دادن به طرح‌هاي شائبه‌برانگيز پرهيز كنند: «برخي اتفاقاتي رخ داد كه شائبه‌هايي به‌وجود آورد كه اين شائبه‌ها براي اين ارگان فرهنگي خوب نيست. البته اگر اين عنوان ورزشي را فرهنگي بدانيم. من اعتقاد دارم كه در اين مقطع كه در آستانه انتخابات فدراسيون قرار داريم بايد از اين شائبه‌ها دور شويم.» محمود گودرزي در ادامه غير مستقيم از كفاشيان انتقاد كرد: « نبايد شرايطي را به‌وجود آوريم كه ما در جايگاه خودمان مستقر نشويم و به كارمان ادامه دهيم. ما در كشوري زندگي مي‌كنيم كه اين مسائل خيلي اهميت دارد و نبايد برخي بخواهند با لابي‌كردن به جايگاهي برسند. برخي در اين شرايط نبايد كاري كنند كه اين شائبه‌ها به‌وجود بيايد. در جامعه فوتبال افراد، كارگزاران و مسئولاني هستند كه همه براي خودشان ايده‌هايي دارند، اما اين نبايد به مسائل سياسي ربط پيدا كند. بايد مراقب بود بعضي اقدامات شائبه‌هايي به‌وجود نياورد. در حال حاضر شائبه‌هايي در برخي كارها به‌وجود آمده كه نبايد پوپوليستي تصميم‌گيري شود. تغييرات، اضافه كردن لايحه‌ها و برخي نگارش‌ها در اساسنامه بايد به شكلي باشد كه هيچ شائبه‌اي به‌وجود نيايد. اميدوارم تا زماني كه انتخابات فدراسيون رخ مي‌دهد، چنين مسائلي را شاهد نباشيم. »
حجم بالاي انتقادات نسبت به اصلاح اساسنامه فدراسيون و شائبه‌هايي كه درباره انتخاباتي بودن آن وجود داشت، در نهايت سبب شد تا علي كفاشيان تحت تأثير اين فشارها تسليم‌ شود و در مجمع ديروز عنوان كرد كه اصلاحات اساسنامه در اين مجمع منتفي است و به آينده موكول مي‌شود: «‌علاوه بر اصلاحات اساسنامه كه مد نظر داشتيم و تغييرات جديدي كه فيفا براي اساسنامه براي ما ارسال كرده، براي اينكه زمان بيشتري داشته باشيم و شائبه انتخاباتي بودن آن از بين برود، اين اصلاحات را در صورتي كه اعضاي مجمع موافق باشند در مجمع سالانه آينده به رأي بگذاريم.‌» در نهايت هم با رأي مجمع، تصميم جنجالي اصلاح اساسنامه منتفي شد.
    ***

مجمع سالانه فدراسيون فوتبال يك خبر قابل توجه هم براي فوتبالي‌ها داشت. وزير ورزش در اين جلسه اعلام كرد كه موضوع حق پخش در برنامه پنج ساله ششم گنجانده شده و قرار است به تصويب برسد. او به اين هم اشاره كرد كه بايد قبل از موضع‌گيري صداوسيما، با رايزني با نمايندگان، به تصويب مجلس برسد. همچنين اعضاي مجمع شكايت از صداوسيما را براي پرداخت نكردن حق پخش تصويب كردند تا مجمع ديروز اخبار خوبي براي جام‌جمي‌ها نداشته باشد.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن