تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802745844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار حمله دزدان دریایی به نفتکش های ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آمار حمله دزدان دریایی به نفتکش های ایرانی


در سال گذشته میلادی ۷۰ مورد حمله دزدان دریایی به نفتکش های ایرانی خنثی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی اکبر صفایی مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: خوشبختانه با حمایت نیروی دریایی ارتش و در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خسارتی به ناوگان نفتکش های ایران وارد نشده است.

وی همچنین درباره لغو تحریم های شرکت ملی نفتکش گفت: در حال حاضر گزینه های مختلف پس از لغو تحریم ها طراحی شده است و با شرکای قدیم و جدید خود در اروپا و دیگر  کشورها هماهنگی کرده ایم و ضمن اینکه در تلاشیم تا یافته ها و دستاوردهای ایام تحریم را همچنان حفظ و حراست کنیم، با همکاری سایر شرکتها و سازمانهای داخلی و از جمله شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای تقویت و هم افزایی قدرت چانه زنی و تاثیر گذاری، همکاری می کنیم.

وی افزود: توافقنامه هایی با شرکت ملی کشتیرانی در خصوص بیمه، آموزش و تعمیرات داریم که در افزایش قدرت ایران در عرصه کشتیرانی جهانی موثر است.

صفایی همچنین با اشاره به شصتمین سال تاسیس شرکت ملی نفتکش گفت: این شرکت روز یکشنبه آینده همایشی با دعوت از مسئولان مختلف دولتی و غیر دولتی از جمله وزارت نفت و راه و شهرسازی و همچنین بخشهای مختلف فعال در عرصه ترابری دریایی ایران در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار خواهد کرد که در آن، علاوه بر مسئولان و مدیران دولتی و شرکتهای ایرانی، بیش از 290 شرکت خارجی هم حضور دارند و عصر روز همایش هم برای تبادل نظر و مذاکرات رو در روی شرکتهای خارجی با طرفهای ایرانی در نظر گرفته شده است تا همکاری دو جانبه این شرکتها افزایش یابد.

صفایی با اشاره به اینکه شرکت ملی نفتکش ایران بزرگترین ناوگان حمل و نقل نفتی در جهان را به لحاظ تناژ بارگیری در اختیار دارد، افزود: با اطمینان بالای شرکتهای ارزیاب جهان نسبت به مسایل فنی و ایمنی و مسایل زیست محیطی ناوگان این شرکت، می توان ادعا کرد بزودی و با لغو تحریمها، قدرتمندانه به عرصه فعالیتهای بین المللی باز خواهیم گشت.

وی همچنین در خصوص لغو روابط دیپلماتیک کشور جیبوتی با ایران و احتمال تاثیر آن روی فعالیتهای کشتیرانی و نفتکش های ایرانی گفت: بر اساس مقررات بین المللی و قانون حقوق دریاها، ناوگان ایرانی حتی در آب های سرزمینی کشورها می تواند از حق عبور بی ضرر بدون هیچ مانعی عبور کند و هر کشوری بخواهد خلاف این مقررات بین المللی عمل کند، قطعا اشتباه می کند و این اشتباه به مدت طولانی نمی تواند دوام یابد.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش همچنین در خصوص کاهش قیمت جهانی نفت خام و تاثیر آن روی نرخ خدمات نفتکش ها نیز گفت: رابطه مستقیم وجود ندارد و نرخ خدمات نفتکش تابع سفارش است و حتی گاهی دیده می شود که در شرایطی که نرخ جهانی نفت خام کاهش یافته است به دلیل افزایش سفارش برخی کشورها برای خرید نفت خام و تکمیل ذخایر استراتژیک خود، نرخ خدمات حمل و نقل دریایی افزایش می یابد.


چهار شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن