تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802657514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سونامـی GEM TV؛ قرارداد همکاری با بیش از ۱۰۰ فعال سینمایی و تلویزیونی


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



سونامـی GEM TV؛ قرارداد همکاری با بیش از ۱۰۰ فعال سینمایی و تلویزیونی
روز نو : شبکه ماهواره‌ای «جم» با بیش از ۱۰۰ فعال سینمایی و تلویزیونی ایرانی قرارداد همکاری امضا کرده است.
 
 
شنیده‌های "سینماپرس" از جذب و عقد قرارداد با بیش از ۱۰۰ فعال سینمایی و تلویزیونی با شبکه ماهواره ای «جم» و تدارک آنان برای خروج از کشور حکایت دارد.


این روزها مهاجرت برخی هنرمندان و بازیگران عرصه سینما و تلویزیون به خارج از کشور برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌های شبکه «جم» نقل بسیاری از مجالس و رسانه‌های گروهی شده است؛ چهره‌هایی چون مهدی مظلومی، چکامه چمن‌ماه، مانی کسرائیان، رابعه اسکویی و ... که نامشان پیش از این در تیتراژ بسیاری از آثار تصویری و نمایشی کشور در جایگاه بازیگر و کارگردان قرار داشته و مخاطبان وطنی با فعالیت آنان آشنایی دارند.


با وجود واکنش‌های متعدد و اظهارنظرهای گوناگون در قبال این حرکت هنرمندان و فارغ از سوابق شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای، اطلاعات حاصله سینماپرس از یک منبع موثق، از ابعاد بیشتری از این اتفاق ناگوار حکایت دارد.


بنا بر این گزارش یک تهیه کننده مطرح سینما که نخواست نامش فاش شود ادعا کرد که سعید کریمیان، مدیر گروه جم تی‌وی که از مدتی پیش به صراحت از ساخت سه سریال تلویزیونی با زبان فارسی و عوامل صد در صد ایرانی در شبکه‌های تحت مدیریت خود طی چند ماه آینده سخن گفته است، موفق به جذب بیش از ۱۰۰ فعال سینمایی و تلویزیونی و افراد مرتبط با این دو حوزه در رشته‌های مختلف فنی و تکنیکی شده و به تدریج کارهای اقامت و مهاجرت قطعی آنان در کشور ترکیه در حال اقدام است.


همچنین بنا بر اظهارات این سینماگر و بنا بر برخی شواهد موجود و نقل قول‌ها، برای این دسته از افراد که حتی شامل نیروهای خدماتی و پشتیانی نیز می‌شود حقوقی ثابت و ماهیانه معادل ۳۰۰۰ لیره ترک معادل حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است که با احتساب رقم اجاره یک واحد آپارتمان متوسط در منطقه اقامت این افراد آن هم در یکی از شهرهای درجه دو ترکیه، رقمی حدود ۳ میلیون تومان برای مهاجران هنرمند ایرانی باقی می‌ماند که این رقم در صورت عقد قرارداد برای هرگونه فعالیت در یکی از تولیدات شبکه جم به رقم ۱۰ هزار لیر در ماه نیز قابل افزایش است.


با این اوصاف در صورت صحت این آمار اگر چه رکود عمومی کشور دامن اصحاب فرهنگ و هنر را نیز در بر گرفته است، لیکن باید به طور جدی این موضوع در دستور کار مدیران فرهنگی از جمله مسئولان بخش‌های هنری کشور قرار گیرد تا هم نسبت به تأمین مسائل مالی و معیشتی هنرمندان و سینماگران اهتمام عملی ورزند و هم تدابیری اتخاذ کنند تا این اقدام تلخ و ناخوشایند به رویه‌ای جاری و معمولی تبدیل نشود.


نکته نگران کننده این که این گونه مهاجرت‌ها به هر دلیل در حالی صورت گرفته و در حال توسعه است که با تگاهی به سوابق مدیر این گروه تلویزیونی ماهواره‌ای و ارتباط وی و خانواده‌اش با سازمان منافقین از زمان حضور در پادگان اشرف عراق تا حال حاضر، به سهولت می‌توان متوجه هدف شوم و منفعت‌طلبانه گردانندگان این رسانه خزنده و البته پرمخاطب داخلی شد.




تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن