تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805596349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از حضور وزیر ورزش و جوانان تا تقسیم بودجه یک ستاد بین 31 عضو شورا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: از حضور وزیر ورزش و جوانان تا تقسیم بودجه یک ستاد بین 31 عضو شورا
دویست و بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران هم مانند دیگر جلسات رسمی خالی از حاشیه نبود.

از حضور وزیر ورزش و جوانان تا تقسیم بودجه یک ستاد موثر بین 31 عضو شورا
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دویست و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه شنبه) برگزار شد به مانند هفته‌های دیگر دارای حواشی زیادی بود.



در ابتدای جلسه امروز شورای شهر عده ای از ستاد ساماندهی سمن ها در شورای شهر به دلیل حرف های که در جلسه غیر علنی یکشنبه از سوی مختاباد عضو شورای اسلامی شهر زده شده بود تجمع کردند.


آنها از دو موضوع حسابرسی  و تقسیم شدن بودجه ستاد سمن ها بین 31 عضو شورا اظهار ناراحتی کرده و بر این عقیده بودند که با این کار هرج و مرج ایجاد می شود.


شوری مدیرعامل انجمن حمایت از نابینایان در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه تلاش های این ستاد باعث شده که نابینایان به درجه ای از خود باوری برسند، گفت: این انجمن با کارآفرینی تاکنون برای 36 نفر از بینایان و کم بینایان شغل ایجاد کرده است.


وی با بیان اینکه از سال گذشته 2 انجمن در شهر برای حمایت از نابینایان افتتاح شده است، افزود: خانم راستگو و آقای صابری اعضای شورای شهر نیز از حامیان این انجمن هستند.


شوری با تاکید بر اینکه امروزه افراد سالم هم در جامعه برای کار با مشکلاتی رو به رو هستند، تاکید کرد: امروزه نابینایان برای کار با مشکلاتی مواجه اند اما این ستاد با ایجاد اشتغال برای آنها تا حدودی مشکل آنها را کاهش داده است.


مدیرعامل انجمن نابنایان با بیان اینکه اگر بودجه ستاد بین اعضای شورای شهر تقسیم شود هرج و مرج به وجود می آید، اضافه کرد: ستاد   از سلسله مراتب اداری منظم برخودار و هر منطقه ای برای خود معین دارد و اسناد و مدارک این ستاد بسیار رسمی است.



با وجود اینکه این ماجرا با پیگیری های پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و راستگو عضو شورای شهر خاتمه یافت اما عبدالحسین مختاباد عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر معتقد بود که راستگو این افراد را در صحن شورا جمع کرده است.


ساعت 10 صبح بعداز اتمام تذکرهای اعضای شورا، وزیر ورزش و جوانان به همراه عده‌ای از معاونان وارد صحن شورا شدند که بعداز توضیحات وزیر ورزش اعضای شورا سوالاتی از وزیر پرسیدند.


عباس جدیدی عضو ورزشکار شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی افراد برای مقاصد سیاسی و شهرت به ورزش نزدیک شده‌اند، گفت: ورزشکاران با تلاش و کوشش خود به ورزش پای می‌گذارند و با انواع تخریب‌ها مواجه می‌شوند.


وی با اشاره به اینکه آمار دوپینگ و صدور کارت‌های جعلی سربازی در بین برخی ورزشکاران زیاد است، گفت: آیا پهلوانی و قهرمانی در ریل‌گذاری سیاست جامانده است.


وی خطاب به وزیر ورزش گفت: شما به ورزش مملکت چه نمره‌ای می‌دهید؟


در اواسط جلسه شورا پیرمردی 70 ساله با ورود به سالن انتظار ساختمان شورای شهر اقدام به ریختن بنزین بر روی خود کرد و قصد خودسوزی داشت. این شخص با ریختن بنزین بر سر و بدن خود اقدام به کشیدن فندک داشت اما با تلاش یکی از افراد آنجا جلوی این کار گرفته شد و وی را به بیرون از سالن انتظار هدایت کردند.


به دلیل این اتفاق علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه دلیل اقدام به خودسوزی این مرد 70 ساله را جویا و بعد از بررسی ها مشخص شد که این شخص سال 91 مغازه‌ای را از سازمان نوسازی شهرداری خریداری کرده اما در حال حاضر به دلیل دیرکرد در پرداخت عوارض جریمه‌ ای سنگین چند برابری برای این فرد صادر شده است.



دبیر گفت: درپی این اقدام به صورت تلفنی با رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران و معاونان وی صحبت کردم و قرار است بزودی جلسه‌ای با حضور این افراد و پیرمرد داشته باشیم و تا اسناد را نبینیم نمی‌توانم اظهار نظری داشته باشم.


در پایان جلسه محمد تندگویان عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با نمایش اسلایدی از اوضاع رود دره دربند اظهار داشت: اگر همین امروز به مشکلات رسیدگی نکنیم با وضعیت بدی در آینده روبه‌رو می‌شویم.


وی گفت: امروز می‌توان دربند را محله هرندی دوم، البته برای پولدارها خواند و مشاهده می‌شود که افراد متمول رستوران‌های دربند را تا نیمه‌های شب غرق می‌کنند و به مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر می‌پردازند.





۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن