تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816169289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت خانه‌های کلنگی در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قیمت خانه‌های کلنگی در تهران




نرخ املاک کلنگی در دوران رکود به شدت کاهش یافته است و متقاضیان زیادی هم برای خرید این املاک وجود ندارد.





خبرگزاری مهر: نرخ املاک کلنگی در دوران رکود به شدت کاهش یافته است و متقاضیان زیادی هم برای خرید این املاک وجود ندارد.

بیشترین تقاضای مسکن در کلان شهرها و به ویژه شهرهای تهران، تبریز، مشهد، شیراز و اصفهان است، به همین دلیل گران ترین خانه ها را می توان در این شهرها پیدا کرد. از سوی دیگر تعداد زیادی از متقاضیان این شهرها به دلیل گرانی مسکن و تورم، توانایی خرید ندارند، بنابراین معضل مسکن در این شهرها نسبت به سایر شهرها بیشتر است.

اما می توان بیشترین مشکل مسکن را مختص به شهر تهران دانست به طوری که گرانی و تورم مسکن در این شهر نسبت به دیگر شهرها بیشتر است و سوداگری زمین موجب شده که متقاضیان زیادی توانایی مالی برای خرید واحدهای مسکونی را نداشته باشند و همیشه کمبود عرضه به نسبت تقاضا وجود داشته باشد.

به گفته کارشناسان، موضوع سوداگری زمین و فروش تراکم در شهر تهران یکی از عواملی بود که در سال‌های گذشته، قیمت مسکن را چند برابر کرد به طوری که زمینی که قابلیت ۲ طبقه واحد مسکونی را داشت، ناگهان مجوز ۵ طبقه دریافت کرد، بنابراین قیمت زمین هم به طور سرسام آوری افزایش یافت.

براین اساس، پس از توقف سوداگری مسکن و تورم، مسکن وارد رکود شد و روند صعودی قیمت زمین فروکش کرد. به همین دلیل در دوسال اخیر شاهد کاهش قیمت‌ در خانه‌های کلنگی هستیم که حتی در این شرایط هم مشتری زیادی برای خرید ندارند. در واقع رکود مسکن و کاهش قیمت‌ها موجب شده است که بسازبفروش‌ها به دنبال این بازار نباشند و قیمت ملک کلنگی به شدت کاهش یابد، به همین دلیل الان تقاضای کمتری را در بازار مسکن کلنگی شاهد هستیم.

نرخ املاک کلنگی بستگی به عوامل زیادی دارد که از جمله می توان به عرض زمین، تراکم‌های مجاز، دریافت مجوز از سوی مالک و شرایط ملک اشاره کرد و نقش زیادی را در تعیین قیمت نهایی ایفا می‌کند، ضمن آنکه در برخی مناطق شهر تهران مانند مناطق شمالی که زمین کمتر است، به طبع قیمت‌ها هم بطور سرسام آوری بالا است.

نرخ املاک کلنگی در برخی مناطق شهر تهران

براساس گزارش میدانی خبرنگار مهر، ملکی ۸۶ متری با بر ۵ متر در وحیدیه متری ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و در تهرانپارس ملکی ۴ طبقه و ۵۰ متری با سند قولنامه‌ای به‌صورت یکجا ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در خیابان نبرد پاسدار گمنام واحدی ۶۰ متری بدون اصلاحی ۱۹۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و در اتوبان آهنگ میدان امام حسن، ملکی ۷۰ متری و دو بر ۱۰ و ۶ متر با جواز ۴ طبقه ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین ملکی ۷۸ متری در نارمک با ۱۲ متر مغازه ۷۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و در استاد معین خیابان هاشمی ملکی با مساحت ۱۰۰ مترمربع در دو طبقه جنوبی و بر ۶ با قابلیت تجمیع، ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ملک دیگری در شهرک غرب سپهر گلرخ با مساحت ۲۰۰ مترمربع و بر ۹ متر شمالی، متری ۱۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و در فرجام ملکی ۱۹۸ متری با زمین کلنگی و بر ۱۱ در ۱۸ هرمترمربع ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

براین اساس ملکی ۱۶۱ متری در زعفرانیه، آصف با بر ۷ شمالی متری ۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و در قیطریه - حکمت ملکی ۲۰۰ متری با عرض ۱۵ جنوبی و ۱۵۰ متربنا هرمترمربع ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در خیابان فاطمی گلها ملکی ۱۵۰ متری و جنوبی هم متری ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده و در سعادت آباد مطهری شمالی ملکی ۱۲۵ متری و دو نبش، متری۱۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد و از سوی فروشنده اعلام شده که این ملک قابل تهاتر تا ۸۰۰ میلیون تومان با ملک در همین منطقه است.






تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن