تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820689504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش سوزی گسترده در 2 پاساژ تعطیل+ فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آتش سوزی گسترده در 2 پاساژ تعطیل+ فیلم
سرپرست ایستگاه شماره یک و 32 سازمان آتش‌نشانی شهر مشهد از آتش‌سوزی در طبقه منفی دو پاساژ ملزومات الکتریکی خبر داد.
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسن نجمی اظهار داشت:  ظهر امروز آتش‌سوزی در طبقه منفی دو  پاساژ ملزومات الکتریکی به سامانه سازمان آتش‌نشانی مشهد اعلام و مأموران پنج ایستگاه همراه هفت دستگاه خودروی اطفای حریق،  تجهیزات و توربوفن به محل حادثه واقع در خیابان آخوند خراسانی اعزام شدند.


وی افزود: در این حادثه بیش از بیست آتش‌نشانان پس از دریافت خبر حادثه، در بازه زمانی 3 دقیقه به محل آتش‌سوزی رسیدند.


نجمی با بیان اینکه طبقه منفی دو این پاساژ بوسیله سقف های کاذب و نوپان به دو نیم طبقه تقسیم بندی شده بود، افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، مشاهده شد یکی از انبار های این مجموعه در طبقه منفی یک و نیم دچار حریق شده و آتش درحال سرایت به دیگر انبار ها بود که آتش‌نشانان با توجه به تعطیلی پاساژ، قفل درِ این انبار را شکستند و توانستند به‌رغم دود شدیدی که این مغازه را فرا گرفته بود، آتش را خاموش کنند. 


وی ضمن اشاره به وجود یک معبر بسیار باریک برای دسترسی به کانون حریق ،  عملیات اطفای آتش را بسیار نفس گیر بیان کرد و افزود: چند تن از آتش نشانان در هنگام عملیات از روی سقف های نوپان سقوط کردند که خوشبختانه آسیب جدی ندیدند. 


این مقام مسئول با اشاره به فرا گرفتن دود سنگین ناشی از حریق در طبقات منفی این پاساژ گفت: آتش نشانان با استفاده از سه دستگاه دمنده منفی تا هم اکنون در حال تخلیه دود از محیط و ایمن سازی می باشند.


سرپرست ایستگاه شماره یک و 33 سازمان آتش‌نشانی مشهد همچنین از سوختگی سطحی یک تن در این حادثه خبر داد،  افزود: فرد حادثه دیده در هنگام عملیات جوشکاری بود، که با شروع آتش سوزی دچار سوختگی شد. 


نجمی تصریح کرد: اولین نیروهای اعزامی به محل بلافاصله نسبت به انتقال وی به محل امن و تحویل به عوامل اورژانس اقدام نمودند. 


به گفته وی بر اساس بررسی های اولیه  احتمال میرود علت وقوع این آتش سوزی جوشکاری غیر اصولی و ریختن مواد مذاب حاصل از آن بر روی اقلام قابل اشتعال نظیر کارتن های لوستر و غیره باشد. 


گفتنی است، در این فیلم مشاهده می‌کنید که سرعت آتش سوزی به حدی بود که 7 مغازه در مدت چند دقیقه دچار آسیب جدی شدند.











۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن