تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805701108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هسته گزینش معبر ورود نیروی انسانی به دستگاههای اجرایی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


هسته گزینش معبر ورود نیروی انسانی به دستگاههای اجرایی است استان‌ها > لرستان - استاندار لرستان گفت: هسته های گزینش به عنوان معبر ورودی نیروی انسانی به دستگاه های اجرایی کشور محسوب می شود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،هوشنگ بازوند امروز شنبه در همایش بزرگ گزینشگران لرستان در استانداری افزود: نیروی انسانی به عنوان نیرو و موتور محرکه توسعه در دستگاه های اجرایی محسوب می شود و هسته گزینش به عنوان معبر ورودی این افراد به دستگاه ها حضوری فعال و چشمگیر باید داشته باشند.
وی تصریح کرد: در برنامه پنجم و ششم توسعه از نیروی انسانی به عنوان موتور محرکه یاد شده تا بتوان در نظام اداری کشور رشد و ارتقای محسوسی را ایجاد کرد.
وی نقش هسته های گزینش را در تحقق اهداف جذب نیروی انسانی توانمند بسیار مهم دانست و اظهار داشت: با توسعه نظام اداری می توان سلامت دستگاه را در راستای توسعه نظام اسلامی ایجاد کرد.
بازوند ایمان، اخلاص، صداقت، امانت داری، مجاهدت، لیاقت و شایستگی را از صفات بارز گزینشگران دانست و افزود: گزینشگران باید با انظباط کاری دقیق در راستای انظباط اجتماعی و ایجاد زیرساخت های امنیت در استان فعالیت خود را گسترش دهند.
وی اضافه کرد: امنیت به عنوان بستری مهم در توسعه کشور می تواند نقش مهم و تعیین کننده ای داشته باشد و در این راستا گزینشگران به عنوان ناظران و مجریان امنیت می توانند نقش مهمی را ایفا کنند. ***گزینشگران به مشارکت پایبند باشند
استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود مشارکت را از صفات بارز گزینشگران دانست و اظهار داشت: مشارکت و همراهی با همه دستگاه ها و همچنین مشارکت با همکاران سازمانی می تواند در توسعه استان و دستگاه های اجرایی استان مهم و سازنده باشد.
وی اضافه کرد: توسعه یک استان ومجموعه تنها با مشارکت ایجاد می شود وتک روی و تنها بودن در کار جمعی می تواند به عنوان یک تهدید محسوب شود.
وی گفت: توسعه استان نیز با همکاری و همراهی و مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر است و در این راستا گزینشگران می توانند در ایجاد بستر مناسب برای حضور بخش خصوصی نقش تعیین کننده ای داشته باشند.
وی روحیه مسوولیت پذیری در جذب مشارکت و سرمایه را مهم دانست و افزود: با تصمیم گیری در مدیریت بحران وجریان سازی برای ایجاد مشارکت می توان زمینه حضور سرمایه گذاران در لرستان را ایجاد کرد و در این راستا نیز اقدامات گزینشگران بسیار مهم وتعیین کننده محسوب می شود. *** توجه جدی دولت به تکمیل طرح های عمرانی
بازوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توجه ویژه دولت برای سرمایه گذاری و تکمیل طرح های اقتصادی و عمرانی کشور اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از آغاز تاکنون توجه ویژه ای را به تکمیل و اجرایی کردن طرح های اقتصادی و عمرانی در کشور داشته و دارد.
استاندار لرستان افزود: در سال 91 دولت با تخصیص 110 هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی و اقتصادی کشور و در ادامه تخصیص 240 هزار میلیارد ریال به اعتبارات عمرانی سال 92 نشان داد که در راستای توسعه طرح های عمرانی با عزم جدی وارد میدان شده است.
وی اضافه کرد: در سال 93 نیز با تخصیص 350 هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی و اقتصادی کشور توجه ویژه دولت به این طرح ها مشهود بوده و در این راستا نیز استان لرستان از اعتبارات خوبی در این بخش بهره مند شده است.
وی تصریح کرد: مشارکت بخش خصوصی در اجرا و تکمیل طرح های عمرانی میتواند موجب رشد و توسعه لرستان شود ودر این راستا تیم مدیریت ارشد استان آماده همکاری و مشارکت با بخش خصوصی است.
وی با اشاره به وجود یک هزار و 860 پروژه عمرانی نیمه کاره در لرستان اظهار داشت: علاوه بر طرح های عمرانی نیمه تمام در لرستان تعداد 618 طرح اقتصادی نیمه کاره با اعتباری بالغ بر 17 هزار و 600 میلیارد ریال در استان وجود دارد که تکمیل این طرح ها نیازمند حضور وهمکاری بخش خصوصی وکمک های مالی دولت است  

کلید واژه ها: استان لرستان -




شنبه 19 دی 1394 - 14:54:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن