تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818889065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کامیون پل عابر پیاده را کند و با خود برد!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: کامیون پل عابر پیاده را کند و با خود برد!
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه کامیون با پل عابران پیاده در خیابان آیت الله سعیدی خبر داد و گفت: کامیون پس از برخورد عرشه پل را از جا کند و حدود 30 متر با خود به جلو برد.
 
سید جلال ملکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ساعت 6:15 امروز برخورد کامیون با پل عابر در مسیر غرب به شرق خیابان آیت الله سعیدی به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این کامیون به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص با عرشه پل برخورد و این پل را کاملا از جا کنده و حدود 30 متر با خود به جلو حمل کرد.

ملکی با بیان اینکه کامیون مزبور در قسمتی از خیابان که بخش کندرو و تندور ازهم جدا می شوند در محل متوقف شده افزود: در این حادثه ضمن قطع کامیون با کابل های فشار قوی یک دستگاه سواری آردی به قسمت عقب این کامیون نیز برخورد کرد.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با همکاری عوامل برق، سیستم برق منطقه را قطع و عملیات ایمن سازی محل را آغاز می کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تردد در قسمت تندرو خیابان آیت الله سعیدی کاملا باز است اما در قسمت کندرو که ویژه دسترسی محلی است مسدود بوده که آتش نشانان در تلاش هستند این قسمت از مسیر نیز باز شود.

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۴ - 09 January 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن