تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820082455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود سه هزار هکتار سکونتگاه های غیررسمی در قم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سرپرست معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: وسعت شهر قم 13 هزار هکتار است که بیش از سه هزار هکتار آن سکونتگاه غیر رسمی و بافت فرسوده است.
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا جانقربان درگفت وگویی با اشاره به اینکه سکونتگاه های غیر رسمی در تمامی مناطق وجود دارد، افزود: به جز منطقه هشت در پردیسان که 15 کیلومتر از شهر فاصله دارد و در راستای ایجاد سرپناه برای شهروندان در نظر گرفته شده در تمامی مناطق هفت گانه شاهد سکونتگاهای غیرمجاز هستیم.
وی این مساله را تهدیدی برای شهر دانست و خاطرنشان کرد: سکونتگاه های غیرمجاز و بافت فرسوده علاوه بر اینکه در زیبایی شهر تاثیر می گذارد می تواند تبعات اجتماعی و فرهنگی زیادی داشته باشند و قطعا آسیب هایی به جامعه می رساند.
وی ادامه داد: در دهه اخیر شاهد ساخت و سازهایی با عنوان سازه های سبک شدیم و متاسفانه بالغ بر 11 هزار رای تخریب داریم، یعنی در این 15 سال گذشته از ساخت و سازهای بدون مجوز و مازاد بر پروانه، 11 هزار رای تخریب در دیوان مطرح شده است.
جانقربان تصریح کرد: این آرای تخریب می تواند از نظر اقتصادی مشکلاتی داشته باشد و ضرر و زیانی به مالکان و مدیریت شهری وارد کند و سعی داریم در راستای برطرف کردن این مشکل تلاش های لازم را انجام دهیم.
وی همکاری مردم را در این ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

جمعه ، ۱۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن