تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803916268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چطور وام ۱۰۰میلیون تومانی با کارمزد ۴درصد بگیریم؟


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: امروزه با رشد جمعیت در کشور، به خصوص شهرهای بزرگ، مشاغل زیادی ایجاد شده است. با توجه به این مسئله، ایجاد شغل مستلزم افزایش تولید و حمایت از کارآفرینان می باشد تا بتواند علاوه بر فعالیت اقتصادی، برای چندین نفر شغل ایجاد کند.

به گزارش تراز ، مشکلات کارآفرینان چیست؟

متاسفانه مشکلات و موانع زیادی بر سر راه کارآفرینان ایجاد می شود تا جایی که برخی از آنان به ناچار کار خود را تعطیل می کنند. یکی از مشکلات کارآفرینی را می توان قوانین کار دانست، مشکلاتی که در میان مثلث، کارگر، کارفرما و قوانین کار وجود داشته و فضایی را فراهم آورده که هیچ یک از آن‏ها از وضعیت فعلی رضایت ندارند. کارگران همواره از سطح حقوق و دستمزدها و مزایای کار ناراضی هستند، از طرف دیگر کارفرما نیز همواره از قوانین دست و پا گیر معترض است و سیاست‏ گذاران نیز به فراخور این وضعیت با شرایط پیچیده‏ ای مواجه‏ اند. اما مانع دیگری که برای روند کاری فعالان اقتصادی وجود دارد، تأمین اعتبارات موردنیاز است. در حال حاضر بانک‏ ها، با وجود رشد قارچ‏ گونه‏، پاسخ‏ گوی نیاز اعتباری بخش تولید کشور نیستند. بازار غیرمتشکل پولی و بخش غیررسمی تأمین وجوه با نرخ ‏های بسیار بالا مؤید همین موضوع است.
 
با اخذ نمایندگی برندهای ملی؛ 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه بگیرید
 
به تازگی اما صندوق کارآفرینی امید یا همان مهر امام رضا (ع) سابق نیز خبر از ارائه تسهیلات 100 میلیون تومانی داده به همین منظور سایت صندوق کارآفرینی امید نوشته است:

    صندوق مهر امام رضا(ع) در جهت ايجاد بستر اشتغال پایدار برای کسب وکارهای خرد و کوچک و پیوند انها با کسب وکارهای بزرگ از طریق توسعه شبکه نمایندگی برندها ، متناسب باشرایط ، نوع ومحصول تولیدی، به متقاضیان راه اندازی نمایندگی فروش وخدمات پس از فروش و حمل و نقل و تکمیل زنجیره تولید بازار محور برندها تا سقف يك ميليارد ريال تسهيلات پرداخت مي نمايد.

    تسهيلات پرداختي با كارمزد 4 درصد و دوره بازپرداخت 36 الي 60 ماهه متناسب با تسهیلات مورد نظر خواهد بود.

    متقاضيان راه اندازی نمايندگي فروش، توزيع و شبكه حمل و نقل وخدمات پیش از فروی پس از احراز شرايط اعلام شده از سوي صاحبان برند و معرفی توسط آنها وهمچنين احراز شرايط صندوق از تسهيلات بهره مند خواهند شد.

    تسهيلات صندوق اختصاصا به متقاضيان راه اندازی نمايندگي (شبکه توزيع و شبكه حمل و نقل فروش و خدمات پس از فروش) پرداخت مي شود و دريافت كنندگان تسهيلات ملزم به داير بودن نمایندگی اختصاصی برند مربوطه تا پايان بازپرداخت تسهيلات مي باشند.

    نمايندگي هاي فروش وخدمات پس از فروش ، توزيع و شبكه حمل و نقل مجاز به همكاري يا فروش و توزيع محصولات ساير برندها و شركت های خارجی نمي باشند.

    درصورتي كه متقاضي ایجاد نمايندگي داراي مكان توليد(بخشی از فرایندتولید) يا فروش محصولات باشد تسهيلات به صورت سرمايه در گردش ( با دوره بازپرداخت 36 الي 60 ماهه) اختصاصی و به حساب صاحب برند واريز خواهد شد و درمقابل بايد معادل آن كالاي توليدي صاحب برند به نمايندگي تحويل گردد.

    در صورتي كه متقاضي ایجاد نمايندگي فاقد مكان (بخشی از فرایتد تولید) برای فروش و...باشد بخشي از تسهيلات بابت تامين مكان ( با ارائه اجاره نامه رسمي و داراي كد رهگيري) به متقاضي پرداخت و مابقي آن جهت تحويل كالاي توليدي صاحب برند یا تامین وسیله نقلیه به متقاضي به حساب صاحب برند واريز مي شود.

    پرداخت تسهيلات به متقاضيان نمايندگي برندها متناسب با اعتبارات پيش بيني شده صندوق مي باشد.

    يك نسخه از قرارداد في مابين متقاضي ایجاد نمايندگي و صاحب برند تا زمان تسويه كامل تسهيلات دريافتي نزد مديريت صندوق استان خواهد ماند.

    كليه مراحل پرداخت تسهيلات و تحويل كالا به نمايندگي ( در مقابل تسهيلات واريزي به حساب برند) تحت نظارت و تاييد كارشناسان صندوق انجام مي گردد.

    نظارت بر تسهيلات پرداختي جهت اطمينان از ايجاد اشتغال پايدار توسط صاحبان برند و با همكاري صندوق انجام خواهد گرفت.

    در صورت عدم انجام تعهدات في مابين صندوق و وام گيرنده مطابق ضوابط و مقررات صندوق برخورد خواهد شد.

    تولیدات محصولات داخلی دارای نشان تجاری(برندها) که عرضه محصول یا خدمات توزیع وحمل ونقل انها بصورت اختصاصی وانحصاری در محلی خاص امکان پذیراست می توانند امادگی خود را برای توسعه شبکه فروش از طریق نمایندگی ها ثبت نمایند. لذا برندهایی که امکان عرضه وخدمات توزیع انها از طریق شبکه های فروش دیگری صورت می پذیرد مشمول این طرح نمی باشند.


در واقع متقاضی دریافت نمایندگی می تواند پس از دریافت مجوز نمایندگی از برند با مراجعه به یکی از شعب صندوق از این نوع تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال بهره مند شود. این تسهیلات بصورت قرض الحسنه بوده و کارمزد آن ۴ درصد و بازپرداخت آن حداکثر ۵ سال می باشد.


منبع: فردا





زمانبندی انتشار: 14 دى 1394 - 17:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن