تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814658340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«مهلبیه» برای تقویت قوای جنسی مردان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
«مهلبیه» برای تقویت قوای جنسی مردان




مهلبیه تقریبا همان فرنی فارسی است که اولین بار آن را «دورس بابلى» برای «مهلب بن مغيره» اختراع نمود و از آن برای رفع تهوع استفاده کرد.





مجله آشپزی مثبت - دکتر مینا محبی: تقریبا همان فرنی فارسی است که اولین بار آن را «دورس بابلى» برای «مهلب بن مغيره» اختراع نمود و از آن برای رفع تهوع استفاده کرد. مزاج این غذا گرم و تر است و برای تولید خون سالم مفید می‌باشد. مصرف مکرر آن چاق کننده است و در تقویت قوای جنسی مردان، رفع سرفه، خشونت صدا و بر طرف کردن یبوست مفید می‌باشد.


مَهلبیه



موادلازم

2 لیوان شیر گاو3  /1 فنجان برنج نیم دانه یا 4 ق س آرد برنج3 /1 فنجان شکر3 /1 فنجان گلاب2 عدد هل4 لیوان آب
طرز تهیه:

1. ابتدا برنج نیم دانه را با آب بپزید تا کاملا له شود، سپس آن را با همزن آن‌قدر مخلوط کنید تا یکدست گردد. حالا شیر، شکر و هل را اضافه کنید و روی شعله ملایم بگذارید تا به حالت ژله‌ای دربیاید.

2. در انتها گلاب را اضافه کرده و بعدازاینکه چند قل زد و روی آن چروک ریز افتاد، خاموش کنید. حال مهلبیه را در ظرف دلخواه بکشید و به سلیقه خودتان آن را تزیین کرده ، میل فرمایید.

3. درصورتی‌که از آرد برنج استفاده می‌کنید، از همان ابتدا شیر، نصف مقدار آب ذکرشده در دستور، شکر و آرد را مخلوط کرده و به قوام آورید.

* متخصص طب سنتی







تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن