تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819144733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شوق و سرور پيروزي و صدرنشيني فوتبال ايران‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: شوق و سرور پيروزي و صدرنشيني فوتبال ايران‌


سومين روز از نخستين دور مرحله مقدماتي مسابقات فوتبال جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي در قاره آسيا، امروز با انجام ديدار تيم‌هاي ملي ايران با امارات در ورزشگاه آزادي به پايان مي‌رسد.‌

امروز روز حساسي براي فوتبال ملي ايران است. پس از پشت سر گذاشتن روزهايي توام با حاشيه و حرف و حديث بسيار اطراف تيم ملي، امروز قرار است تيم ملي فوتبال كشورمان مقابل امارات صف‌آرايي كند! صرف نظر از اينكه چه كساني قرار است، امروز براي تيم ملي بازي كنند و جاي چه كساني خالي است، تيمي كه امروز به ميدان مي‌رود، تيم ملي ماست، تيمي كه با شروعي نه چندان مطمئن در مسابقات مقدماتي جام جهاني، اهميت بازي با امارات و ديگر بازي‌هاي پيش رو را براي خود دو چندان كرده است.

پيروزي در ميدان امارات، فوتبال ايران را بر صدر جدول رده‌بندي گروه 5 مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 خواهد نشاند و فريادهاي شوق‌آميز و شادي‌آفرين تماشاگران فوتبال را در فضاي ورزشگاه يكصدهزار نفري آزادي تهران بلند خواهد كرد.

فريادهايي كه به گوش آسمان خواهد رسيد و چشم همه حريفان آسيايي فوتبال ما را باز خواهد كرد.‌

توقف در تهران مقابل سوريه و تساوي 2 بر 2 مقابل كويت در خاك اين كشور، تيم كشورمان را در يكي از آسان‌ترين گروه‌هاي مرحله مقدماتي در قاره آسيا به رده دوم جدول رده‌بندي نشانده است. اين يعني به گوش رسيدن زنگ خطر و جدي گرفتن بازي‌هايي كه از دو بازي گذشته حساسيت آن بيشتر است.‌

تيم ملي فوتبال ايران، امروز ميزبان امارات است. تيمي كه با برونو متسو گام‌هاي نخست را در مرحله مقدماتي جام جهاني محكم برداشته و خودرا مدعي صعود از گروهي مي‌داند كه ايران سرآمد تيم هاي حاضر در آن گروه است.

متسو و شاگردانش با تبليغات گسترده سعي دارند، خود را قدرت برتر گروه 5 مقدماتي جام جهاني در قاره آسيا نشان دهند.

تيم ملي فوتبال كشورمان هم براي تكيه زدن بر صدر جدول‌بندي بايد در ديدار امروز با حمايت هزاران هوادار علاقه‌مند، اين تيم را شكست دهد.

تيم ملي فوتبال كشورمان براي پيروزي مقابل امارات، امروز تنها نخواهد بود و هواداران و علاقمندان به تيم ملي با حضور در ورزشگاه آزادي به حمايت از ملي‌پوشان خواهند پرداخت تا اين گام بزرگ را با موفقيت بردارند.‌

هميشه برتر از امارات‌

تيم ملي فوتبال كشورمان هميشه برتر از امارات بوده و در ميدان‌هاي مختلف موفق به شكست اين تيم شده است.

نگاهي گذرا به تاريخچه بازي‌هاي تيم ملي كشورمان مقابل اين تيم از سال 1984 تا به امروز بهترين و بارزترين گواه اين مدعاست:

سال 1984: ايران 3 --- امارات صفر (جام ملت‌هاي آسيا)‌

سال 1988‌:‌ ايران يك --- امارات صفر (جام ملت‌هاي آسيا)‌

سال 1992:ايران صفر --- امارات صفر (جام ملت هاي آسيا)

سال 2006:ايران يك --- امارات صفر (بازي دوستانه)

سال 2007: ايران 2 --- امارات صفر (بازي دوستانه)

آمادگي تيم ملي‌

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران بعد از تمرين عصر ديروز در جمع خبرنگاران گفت: وضعيت بازيكنان بسيار خوب و ايده‌آل است و بدون هرگونه مصدوم و محروم به تمرينات ادامه مي‌دهيم.‌

علي دايي، حضور دكتر محمود احمدي‌نژاد را در كنار تيم، قوت قلب بازيكنان دانست وافزود: اين گونه حركات باعث مي‌شود كه بازيكنان تيم ملي بدانند كه مسئولان به فكر تيم هستند.

وي درباره تغيير ساعت بازي با امارات گفت: اين خواسته‌ كادر فني بود و تغيير ساعت بازي هم به نفع تيم ملي امارات و هم به نفع بازيكنان ماست.

وي، تيم ملي امارات را تيمي منسجم‌ دانست و افزود: اين تيم قطعاً با قدرت در مقابل ما ظاهر خواهد شد و برد آنها در اين بازي، حكم صعود به مرحله بعد را خواهد داشت.

سرمربي تيم ملي درباره حضور علي كريمي در تيم، گفت: علي بعد از پايان دوران مصدوميت و رسيدن به آمادگي كامل، قطعاً در بين بازيكنان حضور خواهد داشت، زيرا ما به علي كريمي نياز داريم. ‌

آخرين تمرين دو تيم‌

تيم‌هاي ‌ملي‌ فوتبال امارات و ايران، آخرين تمرين خود پيش از بازي را به ترتيب در ساعت‌هاي 19 و 20 ديروز در زمين شماره يك ورزشگاه آزادي برگزار كردند.‌

تيم ملي فوتبال كشورمان ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادي تهران به ديدار امارات مي‌رود. براساس برنامه، اين دو تيم آخرين تمرين خود پيش از بازي را ديروز برگزار كردند.

در حال حاضر 26 بازيكن در اردوي تيم ملي فوتبال كشورمان حضور دارند كه در روزهاي اخير مراحل آماده‌سازي را زير نظر علي دايي و ديگر مربيان اين تيم پشت سر گذاشته‌اند. از اين جمع تا ساعت 13 امروز هشت نفر خارج مي‌شوند تا فهرست 18 نفره تيم ملي براي بازي با امارات مشخص شود. اين بازيكنان پس از پايان بازي ايران - امارات دوباره به اردوي تيم ملي ملحق مي‌شوند تا خود را براي بازي برگشت مقابل اين تيم آماده كنند.

تيم‌هاي ملي فوتبال امارات و ايران در گروه 5 مسابقات جام جهاني 2010 در قاره آسيا به ترتيب رده‌هاي اول و دوم جدول رده‌بندي را در اختيار دارد.

نشست با ليدرهاي تيم ملي‌

مسئولان فدراسيون فوتبال با كادر فرهنگي و ليدرهاي تيم ملي فوتبال، نشستي را در محل فدراسيون برگزار كردند.‌

به گزارش روابط عمومي فدراسيون فوتبال، اين جلسه با حضور مهدي محمد نبي، سردار ساجدي (قائم مقام نيروي انتظامي)، سردار بابايي (رئيس انتظامات استاديوم آزادي)، مهدي تاج (نايب رئيس)، ملامحمد (مشاور فرهنگي)، حسيني (رئيس روابط عمومي) و ديگر اعضا برگزار شد.

بر همين اساس مسئولان به بررسي برگزاري مطلوب مسابقه تيم ملي كشورمان و امارات پرداختند.

دبير كل فدراسيون در اين نشست با اشاره به اهميت برنامه‌هاي فرهنگي، خواستار برگزاري و اجراي برنامه‌هاي مطلوب در ورزشگاه آزادي شد.

همچنين مهدي تاج، نايب رئيس فدراسيون با تاكيد بر برگزاري رقابت مطلوب و حمايت همه جانبه از تيم ملي، گفت: تيم ملي و سرمربي آن را بايد تشويق كرد تا با ايجاد روحيه و انگيزه، فوتبال ايران به جايگاه اصلي خود برسد.

مشاور فرهنگي دبيركل برنامه‌هاي فرهنگي را ارايه كرد كه شامل استقرار جايگاه نمادين حضرت امام(ره) در جماران براي اهداء گل توسط بازيكنان تيم ملي پس از نواختن سرود جمهوري اسلامي ايران، اهداء بسته‌هاي فرهنگي پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران و كاور، برگزاري مسابقه فرهنگي با مضمون صلوات بر حضرت فاطمه، مسابقه عكاسي با مضمون فرهنگي تحت عنوان و تهيه بنرهاي تبليغاتي با مضامين و شعارهاي فرهنگي قبل از بازي مي‌شود.

سردار ساجدي - قائم مقام نيروي انتظامي گفت: هواداران هميار پليس بوده و بايد ما را در بازي امروز ياري كنند.

به گفته وي، تمام فكر ما، برد تيم ملي بوده و بايد فضاي معنوي مناسبي در ورزشگاه حاكم شود تا شاهد پيروزي باشيم.




 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن