تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821066484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم گرامیداشت حماسه 9دی در خلخال


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام آیت اله نعمتی، امام جمعه هشجین سخنران مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در خلخال گفت: فتنه گرهای جاهل و لجوج قصدانحراف اسلام را داشتند که سرانجام صورتشان به خاک مالیده شد.
حجت الاسلام آیت اله نعمتی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم خلخال در مصلای این شهر برگزار شد اظهار داشت: حضور مردم در برابر فتنه های طراحی شده غرب، حماسه آفرین و بابصیرت بوده و این حرکت های خودجوش مردم ولایت مدار، سبب رشد انقلاب اسلامی شده است و این انقلاب در دوران حکومت خود در مسیر دین اسلام قدم برداشته و این حضورها در تداوم انقلاب اسلامی کمک شایانی می کند.
وی تصریح کرد: حکومت مقتدر جمهوری اسلامی ایران با این حرکت های مردمی ملت بزرگ ایران که از اول انقلاب در صحنه حضور دارند، حماسه آفرینی این ملت در 9 دی بیش از پیش چشمگیر بود و این حضورهای متحد و یکپارچه انقلاب را در مسیر رشد قرار می دهد و این انقلاب طولانی ترین حکومت شیعی است که با متصل به آقا امام زمان (عج) اقدامات شایسته خود را انجام می دهد.
حجت الاسلام آیت اله نعمتی افزود: آمریکا و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]
مراسم گرامیداشت حماسه 9دی در خلخال






پنجشنبه ، ۱۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن