تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805529879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجارت شیرین لباس عروس!+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تجارت شیرین لباس عروس!+عکس
نمایشگاه لباس عروس لندن به همه بازدیدکنندگان فرصتی برای بازدید از حدود ۲۰۰ مجموعه، را ارائه می‌دهد که از سوی برخی از بهترین تولیدکنندگان و طراحان لباس عروس از سرتاسر جهان به معرض نمایش درآمده‌اند.
گروه خواندنی‌های نامه نیوز - شاید این گزارش شادترین گزارشی باشد که تاکنون نگاشته‌ایم. نوشتن درباره لباس عروس و جشن عروسی به‌طور قطع خوش‌یمن است.
 
عنوانی که در تمام جهان به عنوان یک نماد شناخته می‌شود و هر کسی را به یاد زیباترین روزهای زندگی می‌اندازد. البته ما از چارچوب‌های خودمان خارج نشده‌ایم و به روال معمول درباره نمایشگاه‌های مرتبط با این شاخه صنعتی نوشته‌ایم. رویدادهایی که در سراسر جهان با محوریت آخرین مدها و دستاوردها در زمینه لباس عروس کلید می‌خورند. با ما همراه باشید:


تجارت لباس عروس!+تصاویر
 

*نمایشگاه لباس عروس لندن

مهم‌ترین رویداد مربوط به لباس عروس و جشن‌های عروسی هر سال ۱۶ تا ۱۸ اسفند در انگلیس کلید می‌خورد. نمایشگاه لباس عروس لندن خریداران ملی، بین‌المللی و خرده‌فروشان این حوزه را به خود جذب می‌کند تا بزرگترین گردهمایی طراحان و شرکت‌های صاحب‌نام در زمینه لباس عروس را کلید بزنند. این رویداد مجموعه‌های جدید سال را برای فصل زمستان به خریداران از سراسر جهان ارائه می‌دهد بنابراین نقش بسزایی در معرفی مدهای سال آینده دارد.

سالن ملی المپیای لندن که در غرب این شهر واقع شده به‌دلیل نزدیکی به بسیاری از رستوران‌ها و تئاترهای پایتخت محل مناسبی برای میزبانی از این نمایشگاه به شمار می‌آید. این محل قرارگیری کمک شایانی به جذب مخاطبان گسترده کرده و باعث می‌شود همواره مردم زیادی در نمایشگاه حضور داشته باشند.

نمایشگاه لباس عروس لندن به همه بازدیدکنندگان فرصتی برای بازدید از حدود ۲۰۰ مجموعه، را ارائه می‌دهد که از سوی برخی از بهترین تولیدکنندگان و طراحان لباس عروس از سرتاسر جهان به معرض نمایش درآمده‌اند. این رویداد همچنین روند تولید سبک‌های جدید را از بهترین طراحان و تولیدکنندگان در انگلیس در کنار نام‌های بین‌المللی برجسته به نمایش می‌گذارد.

البته مزایای حضور در این رویداد برای مشارکت‌کنندگان اصلی بسیار بیشتر است. دسترسی به مخاطبان تازه، برقراری ارتباط با تمام خرده‌فروشان لندن، آشنایی با مدیران برترین نشان(برند)های جهان، بهره‌گیری از کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی مرتبط با تهیه و تولید لباس عروس به همراه دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی، تبلیغات گسترده در شبکه‌های مهم تلویزیونی به‌صورت زنده و از همه مهم‌تر بازاریابی و استخدام مهم‌ترین طراحان جهان ازجمله مزایای حضور در این نمایشگاه است.

در این رویداد می‌توان از انواع لباس عروس، لباس مناسبتی، لوازم تزئینی، لباس ساقدوش عروس، لباس زیرزنانه، کفش، لباس مادر عروس، لباس مردانه، حجاب‌ها، روسری، لباس دامادی، گل‌سر، جواهرات، تاج عروس و... بازدید کرد.
 
*نمایشگاه عروس دوبی

نمایشگاه عروس دوبی نیز یکی از برجسته‌های این حوزه است. این نمایشگاه، روزی سرگرم‌کننده، تعاملی، پویا و هیجان‌انگیز را برای هر مخاطبی فراهم می‌کند و به معنای واقعی کلمه شبیه یک جشن عروسی مجلل است. شاید تنها تفاوتی که این رویداد با یک عروسی به یاد ماندنی دارد این است که به جای اقوام و آشنایان در آن با کارشناسان، طراحان مشهور و بسیاری از صاحبان نشان‌های تجاری برتر در سراسر جهان آشنا می‌شویم. نمایشگاه عروس دوبی، شکوه، عظمت و تجارت را یکجا زیر یک سقف گرد هم می‌آورد. بازدید از این رویداد باتوجه به دلایلی ازجمله طراحی جدید، ویژگی‌های الهام‌بخش و غرفه‌های متنوع، تجربه منحصربه‌فردی است که هر فعالی در صنعت پوشاک به آن نیاز دارد.

مرکز تجارت جهانی دوبی امسال از ۲۱ تا ۲۴ بهمن میزبانی نمایشگاه عروس را برعهده دارد؛ یکی از مجهزترین سایت‌های نمایشگاهی خاورمیانه که فقط مهم‌ترین‌ها در آن کلید می‌خورند. غرفه‌داران نوزدهمین دوره نمایشگاه عروس دوبی در سال ۲۰۱۶میلادی شامل تامین‌کنندگان و تصمیم‌گیرندگان عرصه لباس عروس، برنامه‌ریزی مراسم عروسی، لوازم جانبی مراسم عروسی، مد لباس، مراقبت‌های فردی و زیبایی، جواهرات، ماه عسل، لوازم جانبی لباس عروس و مد لباس عروس خواهند بود.

در این رویداد می‌توان محصولاتی چون لباس‌های عروس، عبا و شیله زنانه، لباس‌های سنتی، لباس‌های مجلسی(عربی، آسیایی و بچگانه)، جواهرات و ساعت، لوازم جانبی مد و عروسی، هدایای عروسی، مسافرت و گردشگری را مورد مشاهده و بررسی قرار داد.

قلب این رویداد جایی است که مخاطب قادر است شاهد گردهمایی شورانگیز طراحان برجسته بین‌المللی و منطقه‌ای لباس بوده و آخرین مجموعه خیره‌کننده طراحی لباس‌های زنانه، لباس‌های عروس و همین‌طور لباس‌های سنتی را تماشا کند. در قسمت «نمایش لباس‌های زنانه» (فشن شو عروس در دوبی) نیز می‌توان حضور افراد سرشناس صنعت مد را به چشم دید. این نمایش، طراحان مشهور جهان را گرد هم‌می‌آورد تا مدل‌های نفیس و منحصربه‌فرد خود را در این رویداد الهام‌بخش و مطابق مد روز، به نمایش بگذارند.

شناخت و هم‌ترازی نشان(برند) تجاری، دریافت تخفیف‌های منحصربه‌فرد در صورت خرید مستقیم، مشاوره برای راه‌اندازی خط تولید محصولات جدید، ملاقات و مذاکره چهره به چهره با مشتریان، بهره‌مندی از کمپین بازاریابی و روابط عمومی این رویداد، ایجاد بانک اطلاعاتی از افراد ارزشمند برای مذاکره و در نهایت دریافت بازخورد از مشتری و آگاهی از نقاط ضعف و قوت ازجمله منافع عمده شرکت‌کنندگان از حضور در نمایشگاه عروس دوبی است.

این قسمت رویداد، استرس ناشی از یک روز پربرنامه کاری شما را برطرف می‌کند و هر کسی که قرار است در آینده عروس شود به‌طور حتم باید از این رویداد دیدار کند تا همه‌چیز را به‌طور واقعی و از نزدیک ببیند و طیف وسیعی از مدل‌ها و هزینه‌های آنها را بررسی کند.
 
*نمایشگاه مد و عروسی دوسلدورف

به آلمان می‌رسیم! نمایشگاه مد و عروسی دوسلدورف با عنوان تجاری «اینتربرید» (InterBride) نیز می‌تواند پاسخ خوب و کاملی به نیازهای حرفه‌ای این صنعت بدهد. این رویداد از ۵ تا ۷ تیر ۹۵ کلید خواهد خورد و راهی برای رسیدن به بازاری شفاف و مطلوب در حوزه مد و عروسی به‌شمار می‌رود. پایه‌های اساسی شکل‌گیری این نمایشگاه مدرنیته، بازار بین‌المللی و شفافیت است.

از آنجا که «اینتربرید» به‌عنوان یک اجتماع سطح بالا از تولیدکنندگان مشهور، برند جدید و تازه‌واردان و مبتدیان به شمار می‌آید بنابراین سطح وسیعی از مخاطبان را دربرمی‌گیرد و به نمایشگاهی بین‌المللی و پیشرو در صنعت عروسی تبدیل شده است. مساحت این نمایشگاه در آخرین دوره افزون‌بر ۱۵هزار متر مربع بوده و حدود ۲۰۰ غرفه‌دار محصولات مختلف خود را در آن به نمایش گذاشتند.

سایت بین‌المللی دوسلدورف که در طول سال بیش از ۵۰ رویداد تخصصی را میزبانی می‌کند، به‌عنوان محل دائمی برگزاری نمایشگاه عروس نیز شناخته می‌شود. در این رویداد انواع لباس و لوازم عروس، مجلات عروس، کفش عروس، پوشاک کودکان، لباس داماد و پوشاک مردانه به معرض نمایش درمی‌آید.

براساس گزارش سایت رسمی دوسلدورف نمایشگاه عروس در سال ۲۰۱۴میلادی سفارش حدود ۳هزار شرکت بین‌المللی را مدیریت کرد که این آمار در سراسر جهان بی‌نظیر است. همچنین ۳۷۰ مجموعه کار طراحی جدید در معرض نمایش قرار گرفت که این آمار به‌طور تقریبی ۲ برابر سال ۲۰۱۳م بوده است. نمایشگاه مد و عروسی در این دوره ۵ طراح برتر را هم معرفی کرد. از بین تمام افراد ثبت‌نام شده، هیات داوران ۴ نامزد آلمانی و یک نامزد انگلیسی را انتخاب کرد که کارشان برای عموم مردم نمایش داده شد. هدف از این کار، کمک به افراد حاضر در این صنعت است تا بتوانند در یک جایگاه بین‌المللی با همکاران خود در بازار ارتباط برقرار کنند.
 
*نمایشگاه عروس تهران، اراک و بوشهر

اینکه بگوییم ایران متنوع‌ترین صنعت نمایشگاهی جهان را دارد اغراق نکرده‌ایم. در زمینه نمایشگاه‌های عروس ایران ۳ نماینده ملی دارد.

نمایشگاه خدمات و ملزومات ازدواج ایران در تهران ۳سال سابقه برگزاری داشته و در فرهنگسرای بهمن کلید می‌خورد. این رویداد شامل ۲ بخش خدمات ازدواج: (ارائه‌کنندگان خدمات عقد و عروسی) و ملزومات ازدواج: (جهیزیه عروس) بوده و شرایط فروش مستقیم کالا نیز در آن فراهم است. در آخرین دوره این رویداد که چند ماه پیش برگزار شده بود زوج‌های جوان از تسهیلات ویژه‌ای ازجمله برگزاری مراسم عقد و عروسی با ۴۰۰هزار تومان هزینه و خرید ۱۰ قلم کالای اساسی زندگی با ۷۰۰هزار تومان هزینه با اقساط ۴ ماهه برخوردار شدند.

نمایشگاه عروس ایرانی نیز در ۲ دوره و در فضایی به وسعت هزار و ۵۰۰ مترمربع با هدف انعکاس فعالیت بیش از ۳۰ رشته و صنف مرتبط با ازدواج در اراک برگزار شد که نمایندگان واحدهای صنفی تولید و عرضه جهیزیه، عقد، تزئین ماشین عروس، صنف آرایشی و بهداشتی، دکوراسیون، تالارهای پذیرایی، چاپ و نشر، عکاسی و فیلمبرداری و پوشاک در آن حضور پررنگی داشتند. گفتنی است که بوشهر نیز برای یک دوره در سال ۹۱ میزبان چنین نمایشگاهی بود که ماهیت آن به‌طور دقیق شبیه نمایشگاه اراک بوده است. این رویداد بنا به دلایل نامعلوم دیگر ادامه پیدا نکرد.





۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن