تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبیین ابعاد مختلف ۹ دی از رسالت های مهم رسانه ها است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه حماسه ۹ دی میثاق مجدد مردم با ولایت بود، گفت: تبیین ابعاد مختلف ۹ دی از رسالت های مهم رسانه است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، مرتضی صفوی در بازدید از غرفه تسنیم در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریهای استان زنجان اظهار داشت: رسانه ها با انعکاس رشادتهای مردم همیشه در صحنه در آفرینش حماسه تاریخی 9 دی در راستای روشنگری فتنه های دشمنان در سال 89 باید تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی یکی از ایام الله های کشور محسوب می شود، گفت: بنابه فرمایش مقام معظم رهبری نباید بگذاریم 9 دی فراموش شود و مقام معظم رهبری نیز نقش رسانه ها را در حفظ و نگهداری این حماسه تاکید کردند.
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه باید ابعاد مختلف فتنه 89 در جامعه تبیین شود، خاطرنشان کرد: در فضای فتنه حق و باطل از هم تنیده می شوند و تشخیص آن خیلی راحت و آسوده نیست و در هیچ شرایطی نباید تبیین ابعاد فتنه فراموش شود.
وی بیان کرد: با نزدیک شدن به دوران پسا تحریم و شرایط به وجود آمده که قابل پیش بینی نیست، نقش و اهمیت رسانه ها در تبیین و روشنگری وقایع رخ داده در فتنه 89 در آگاهی مردم و از بین بردن توطئه های دشمنان بسیار مؤثر است.
صفوی ابراز کرد: با انجام تمهیدات لازم و اقدامات ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
تبیین ابعاد مختلف ۹ دی از رسالت های مهم رسانه ها است






چهارشنبه ، ۹دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن