تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814693252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبریز به تصرف فلافل‌فروشی‌ها و لوازم آرایشی درآمده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تبریز به تصرف فلافل‌فروشی‌ها و لوازم آرایشی درآمده است
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از اینکه دیگر در شهر از شغل‌های قدیمی مثل پینه‌دوزی و ...خبری نیست، گفت: تبریز به تصرف فلافل فروشی‌ها و بوتیک‌ها و لوازم آرایش فروشی‌ها درآمده است.


بهروز خاماچی  در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه در زمان ثبت بازار تبریز به عنوان میراث یونسکو به سیم‌کشی ناامن این بازار و ناهمگونی پوشش سیمانی کف بازار انتقاد شده بود، گفت: با این حال هنوز برای حل این مسائل اقدامات در خور انجام نشده است.
خاماچی با انتقاد از اینکه دیگر در شهر از شغل‌های قدیمی مثل پینه‌دوزی و ... خبری نیست، گفت: شهر به تصرف فلافل فروشی‌ها و بوتیک‌ها و لوازم آرایش فروشی‌ها در آمده است و هیچ توجهی به میراث فرهنگی نظیر ربع رشیدی نمی‌شود. وی با اشاره به اینکه نقش جهان اصفهان و بازار استانبول را مهندسین تبریزی ساخته‌اند گفت: متاسفانه مطبوعات این‌ها را نمی‌نویسند و تنها حرف‌های روز را پوشش می‌دهند. عضو شورای شهر همچنین با انتقاد از تعداد کم هتل در تبریز گفت: مسافران تبریزی در تابستان‌ها روی پتوها می‌مانند و هیچ جایی برای اسکان ندارند. انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری در سال 2018 از سوی هیئت وزیران گردشگری کشورهای اسلامی باعث حضور مدیران سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در جلسه علنی امروز شورای شهر تبریز بود. این جلسه در نهایت به این پیشنهاد شهردار تبریز منجر شد که شهرداری، چند قطعه زمین در اختیار سرمایه‌گذاران علاقمند برای ساخت هتل در تبریز قرار دهد و سرمایه‌گذاران تا سال 2018 این هتل‌ها را بهره‌برداری کنند اما این پیشنهاد به دلیل اتمام وقت جلسه به لایحه تبدیل نشد و مورد رای‌گیری قرار نگرفت.
















تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن