تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819937054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف انبار دپو لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کشف انبار دپو لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق
کد خبر: ۵۵۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ - 27 December 2015


رئيس پليس آگاهي استان البرز از کشف يک انبار دپو لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق به ارزش 20 ميليارد ريال در اين استان خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ «حميد رضا گل صباحي» در مصاحبه با پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر گفت: در راستاي اجراي برنامه‌ها و اهداف کلان نيروي انتظامي و کميته نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز در خصوص لزوم شناسايي عاملان اصلي قاچاق کالا و دستگيري آنها، ماموران پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي اين استان موفق به شناسايي يک انبار دپو انواع لوازم آرايشي و بهداشتي در منطقه کلاک شدند.

وي افزود: ماموران پس از اطلاع از وجود يک انبار دپو کالاي قاچاق در منطقه مذکور تحقيقات تکميلي را در اين خصوص آغاز و پس از اطمينان از صحت موضوع با هماهنگي مقام قضايي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن جا مقادير زيادي لوازم آرايشي و بهداشتي خارجي و ايراني کشف و در اين رابطه يک نفر دستگير شد.

سرهنگ گل صباحي بيان داشت : اين مقدار کالاي قاچاق شامل 84 هزارو 259 قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي و برقي خارجي به ارزش تقريبي 20 ميليارد ريال است که پس از کشف به خارج از انبار منتقل و انبار مذکور نيز پلمب شد.

وي گفت: صاحب کالاهاي قاچاق پس از انتقال به پليس آگاهي در بازجوئي ماموران اعتراف کرد که در امر پخش کالاي بهداشتي در استان البرز فعاليت دارد و کليه کالاهاي توقيفي را از چندين شرکت معتبر که به صورت قانوني در امر واردات کالاي بهداشتي فعاليت دارند با اسناد و مدارک معتبر گمرکي خريداري کرده است.

سرهنگ گل صباحي تصريح کرد : کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان البرز در بررسي‌هاي فني و تخصصي مدارک متهم موفق به کشف موارد زيادي از تخلفات از جمله نصب برچسبهاي قديمي و منسوخ شده طرح شبنم و نصب انواع برچسبهاي تقلبي طرح اصالت و سلامت معاونت غذا و داروي وزارت بهداشت شدند.

 وي گفت: در تحقيقات تکميلي ماموران مشخص شد که اکثر کالاهاي توقيفي داراي برچسب شبنم و سامانه پيامکي بهداشت هستند، اما در استعلام از سامانه پيامکي تائيد اصالت؛ در موارد زيادي جواب دريافت نمي شد و در بعضي ازموارد اگر پاسخي هم داده مي شد، کالاي مورد نظر را تقلبي معرفي مي کرد.

 سرهنگ گل صباحي در پايان اظهار داشت: در ادامه بررسي‌هاي تخصصي ماموران، حداقل يازده نوع ليبل اصالت و سلامت کالا با طرح‌هاي مختلف و با هماهنگي و مجوز وزارت بهداشت و درمان توسط برخي از شرکتها به منظور اطمينان از اصلي بودن و واردات قانوني لوازم بهداشتي و آرايشي چاپ و در اختيار شرکتهاي وارد کننده اين نوع اقلام قرار داده شد که متاسفانه اکثراً مورد سوء استفاده قاچاقچيان و افراد فرصت طلب قرار گرفته که پس از بررسي و استعلام پيامکي مشخص شد اين برچسب‌ها کلاً تقلبي يا غير قابل بهره‌برداري و اطمينان هستند و هيچ تناسبي با کالاي مورد نظر نداشته است.
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن