تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت 234 هزار تخلف ورود به محدوده زوج و فرد در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ثبت 234 هزار تخلف ورود به محدوده زوج و فرد در اصفهان
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان از ثبت 234 هزار تخلف ورود به محدوده زوج و فرد در 9 ماهه امسال خبر داد.
سرهنگ حسين غلامي در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: طرح زوج و فرد از سال 89 در شهر اصفهان اجرايي شد و هدف مسئولان از اجراي اين طرح نيز كمك به كاهش آلايندگي هوا بود اما چون برخورد با خودروهاي متخلف در ابتدا به صورت دستي انجام مي شد چندان با موفقيت پيش نمي رفت كه از سال 94 با نصب دوربين در اين محدوده به صورت به روز و سيستمي تخلفات ثبت مي شود. وي افزود: در 9 ماهه امسال براي 234 هزار دستگاه خودرو كه وارد محدوده زوج و فرد شده بودند جريمه صادر شده است كه به هيچ عنوان اين جريمه ها قابل حذف شدن نيستند. سرهنگ غلامي در خصوص تاثير طرح زوج و فرد بر كاهش آلودگي هوا نيز عنوان داشت: بررسي ها نشان مي دهد كه تعداد زيادي از مردم به دليل رفع مشكل خود به استفاده از موتورسيكلت در محدوده زوج و فرد روي آوردند كه به تبع هر موتورسيكلت خود به اندازه شش دستگاه خودرو آلودگي هوا ايجاد مي كند و در اين صورت مي توانيم بگوييم كه طرح زوج و فرد نتوانسته ميزان آلايندگي هوا را كاهش دهد. اين مقام مسئول، افزايش محدوده طرح زوج و فرد و اجراي آن از ورودي بزرگراه به سمت محدوده مركزي شهر را خواستار شد و گفت: كاهش آلودگي هوا مستلزم رعايت همه مردم در اين حوزه است. وي به ارائه تسهيلاتي براي پزشكان و بيماراني كه با مشكلاتي براي تردد در محدوده زوج و فرد روبرو هستند خبر داد و اظهار داشت: در اين زمينه مجوز هاي لازم صادر شده و اين افراد مي توانند به معاونت حمل و نقل شهرداري اصفهان مراجعه كنند. رئيس پليس راهور استان با بيان اينكه طرح زوج و فرد از ساعت 8 تا 13 و 16 تا 20 اجرا مي شود تصريح كرد: به شهروندان توصيه مي كنيم ساعات تردد خود را طوري برنامه ريزي كنند كه دچار مشكل نشوند و يا در روزهايي كه شماره پلاك آنها مرتبط با طرح نيست تردد نمايند. سرهنگ غلامي به كساني كه با مخدوش كردن پلاك يا تغيير رنگ آن به دنبال دور زدن قانون هستند هشدار داد و گفت:اين افراد مطمئن باشند دوربين ها نصب شده در محدوده زوج و فرد تخلف آنها را ثبت كرده و در اولين جايي كه مامور راهنمايي و رانندگي در آنجا با شد با وي حتماً برخورد خواهد شد.

منبع : جوان آنلاين















تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن