تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804073987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به برکت خون شهدای هنرمند تحولی در عرصه هنر ایجاد کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: به برکت خون شهدای هنرمند تحولی در عرصه هنر ایجاد کنیم
کشور ما در عرصه‌های مختلف شعر، خوشنویسی و نقاشی به قدمت تاریخ هنرمند دارد چراکه با بررسی هر زمان از این تاریخ به وضوح می‌توان حضور این هنرمندان را مشاهده کرد.


به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام مرتضی حسینی با اشاره به اینکه بخشی از هنر در کشور ما وارداتی است، ‌افزود: فکر و اندیشه‌های این هنر جدیدی متعلق به غربی‌هاست و با کشور ما سازگاری ندارد.


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محتوای برنامه‌های هنری در قالب فیلم و سریال تأثیر بی‌شماری در فرهنگ جامعه دارد و کسی نمی‌تواند این مهم را انکار کند، بیان کرد: ما نباید از فکر و اندیشه‌های که متعلق به غربی‌هاست استفاده کنیم بلکه باید با به کارگیری از ابتکار، ایده و خلاقیت خودمان تحولی در عرصه هنر به وجود آوریم.


حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان در 8 سال دفاع مقدس می‌گفتند باید رزمنده ایرانی برای حضور در جنگ تحمیلی تحصیلات دانشگاه نظامی را گذرانده باشد و ایران نمی‌توانند بدون حضور نیروهای یاد شده این جنگ را اداره کنند.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ولی رزمندگان بسیجی و سپاهی با ابتکارات نوین خود تحول عظیمی در این دوران را ایجاد کردند و توانستند با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها در جنگ تحمیلی در برابر دشمنان به پیروزی برسند که اکنون متخصصان و اندیشمندان دنیا به این موضوع اعتراف صریح کردند.


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از افراد با تحقق این مهم مخالف هستند و مدعی هستند که با تکنیک‌های غرب باید وارد عرصه هنر سینما شد، ابراز داشت: البته تکنیک‌هایی که آنها اجرا می‌کنند ما نداریم ولی ما می‌توانیم با خلاقیت،‌ ابتکار و استعدادهای هنرمندان تحولی را در عرصه هنر ایجاد کنیم.


حسینی با بیان اینکه فرهنگ غرب دنیا را به فساد می‌کشاند، عنوان کرد: هنرمندان باید در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس، فرهنگ و دین به صحنه بیایند و از هیچ کسی در این زمینه نترسند و مطمئن باشند که با ابتکارها و خلاقیت می‌توانند در برابر این فرهنگ پیشرو باشند.


این مسئول با اشاره به اینکه یادواره شهدای هنرمند مقدمه‌ای است تا هنرمندان در عرصه ایثار، شهادت و معرفی بیشتر مفاهیم اسلام در قالب نقاشی، فیلم و سینما قدم بردارند، اضافه کرد: ما آرامش و امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم و باید به برکت این خون تحولی در عرصه هنر ایجاد کنیم که در دنیا بی‌نظیر باشد.


حسینی با بیان اینکه یادواره‌ها شهدا باید در سطح جهانی برگزار شوند، اذعان داشت: باید مسئولان مربوطه زندگی‌نامه و وصیت‌نامه‌ها شهدا را جمع‌آوری و آنها را برای مردم بازخوانی کنند و آن را به رخ دشمنان بکشانند تا با تحقق این مهم دشمنان بدانند که ما در چه ملتی زندگی می‌کنیم.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با زنده نگه داشتن یاد شهدای 8 سال دفاع مقدس راه را برای پیروزی امت‌های اسلامی در جهان فراهم و همچنین از تجاوز دشمن به کشور جلوگیری می‌کنیم.


شایان ذکر است کنگره سراسری 2000 شهید هنرمند در پنج رشته هنری شامل: سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، موسیقی و شعر و ادبیات اواخر دی‌ماه سال‌جاری توسط سازمان بسیج مستضعفین، سازمان بسیج هنرمندان با مشارکت و تعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حوزه هنری، خانه هنرمندان ایران، مرکز بسیج سازمان صدا و سیما و بنیاد فرهنگی روایت به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.






برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.





انتهای پیام/













اشتراک گذاری









مطالب مرتبط

کنگره تخصصی شعر و ادبیات با عنوان «ترنم پرواز»
برگزاری کنگره شهدای هنرمند یک حرکت ملی است
آغاز به کار ستادهای برگزاری کنگره‌های تخصصی شهدای هنرمند در پنج مرکز تهران
حال و هوای خوش زمستانی هنرمندان در طولانی‌ترین شب سال/ از «کیمیا»ی این روزهای تلویزیون تا «آقابزرگ» خانه سبز










۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن