تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820909880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی محمدباقر لاریجانی در «من ایرانی‌ام»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معرفی محمدباقر لاریجانی در «من ایرانی‌ام» «من ایرانی‌ام» این هفته به معرفی دانشمند حوزه غدد؛ محمد باقر لاریجانی برادر رییس قوه قضاییه و رییس مجلس می پردازد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۶ دي ساعت 14:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی بخشی مقدم کارگردان مجموعه «من ایرانی ام» درباره این قسمت از برنامه توضیح داد: دکتر محمد باقر لاریجانی رییس بخش غدد بیمارستان دکتر شریعتی است و علاوه بر دکترای عمومی، تخصص داخلی و فوق‌تخصص رشته غدد و متابولیسم، دوره پیوند پانکراس را در ایتالیا و کانادا پشت سر گذاشته است. وی افزود: این قسمت از «من ایرانی ام» به خاطر شرایط سخت تولیدی نتوانستیم وارد زندگی شخصی دکتر لاریجانی شویم و صرفا توانستیم به جنبه های علمی زندگی او بپردازیم.
برادران شخصیت معرفی شده در این قسمت از مجموعه، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، و فاضل لاریجانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آمل هستند.
«من ایرانی‌ام» تولید مشترک شبکه‌های مستند و پرس تی وی است و به 10 تن از دانشمندان ایرانی می‌پردازد. افرادی که در نشریه آی اس آی و سایت تامسون رویترز به عنوان یک درصد دانشمند برتر جهان شناخته شده اند که تولید علم می‌کنند و مقالاتشان جزو پراستنادترین مقالات این رسانه ها بوده است.
در جدول سایت تامسون رویترز 20 دانشمند ایرانی هستند که 10 نفر از آنها خارج از کشور زندگی می‌کنند و 10 نفر دیگر ساکن ایران هستند و «من ایرانی ام» به زندگی حرفه‌ای، علمی‌ و شخصی دانشمندانی پرداخته که در کشور مانده اند.
ایرانی هایی که قادرند در بهترین دانشگاه های جهان کار کنند اما به عشق کشورشان و دانشجویان ایرانی مانده اند و به وطنشان خدمت می‌کنند. آنها تنها انتظار دارند بیشتر مورد توجه قرار بگیرند تا بتوانند اتفاقات بهتری را رقم بزنند.
در قسمت اول این مجموعه دکتر فرنوش فریدبد بانوی دانشمند و جوان‌ترین دانشمند بین‌المللی ایران، در قسمت دوم دکتر سیاوش ریاحی عضو هیأت علمی‌انستیتو نفت و گاز دانشگاه تهران، در قسمت سوم دکتر داوود دومیری گنجی استاد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، در قسمت چهارم دکتر سعید عباسبندی دکترای ریاضی کاربردی مدیریت علمی‌دانشگاه امام خمینی قزوین، در قسمت پنجم دکتر پرویز نوروزی استاد دانشکده شیمی دانشگاه تهران، در قسمت ششم دکتر مجید اسحاقی گرجی استاد ریاضی دانشگاه سمنان، در قسمت هفتم دکتر مهراورنگ قاعدی استاد شیمی دانشگاه یاسوج و در قسمت هشتم علی اکبر صبوری کاشمر دانشمند بین‌المللی در حوزه بیوشیمی معرفی شدند.
عوامل «من ایرانی ام» عبارتند از تهیه‌کننده: عماد خدابخش، کارگردان: مهدی بخشی مقدم، دستیار کارگردان و برنامه ریز: وحید شمشیریان، تصویربردار: سرکیو مسگری، صدابردار: قادر قادری، دستیار تصویربردار: محسن ایستیری، مدیر تولید: حمید احمدی، تدوین: داود قادری.
این مجموعه دوشنبه ها ساعت 21:30 روی آنتن می‌رود و قسمت نهم آن نیز هفتم دی پخش خواهد شد. بازپخش این قسمت ساعت 9:30 چهارشنبه نهم دی و 18:30 جمعه 11 دی خواهد بود.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن