تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821246428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نانو ماشینی مقاوم به حرارت برای پیاده سازی ابزار الکترونیکی


واضح آرشیو وب فارسی:شفاف: پژوهشگران موفق شدند ادوات الکتریکی را بر روی یک ورقه کاغذ پیاده سازی کنند. استفاده از دمای پایین این طرح روی کاغذ و پلاستیک امکان پذیر است.
خبرنگاران جوان: اخیراً تیمی از مهندسان دانشگاه ایالتی ارگون موفق به کشف روشی شدند که نانو ذرات را هم ترکیب کرده تا ابراز کاربردی به نام «پخت» ایجاد شود. این روش موجب تحقق اینترنت اشیاء می شود.
کاهش ابعاد فن آوری علمی است که ما توانسته ایم در سال های اخیر انجام دهیم. هدف بعدی تا حدودی با این مسئله گره خورده است. بسیاری از شرکت ها بر روی این که چگونه می توانیم پردازشگرها را بر روی اجزای زندگی از جمله لباس ها قرار دهیم تا اینترنت اشیاء تحقق پیدا کند تحقیق می کنند.
روش پژوهشگران ارگون پخت فوتونی نام دارد. از یک لامپ زنون دمای پایین استفاده می کند، که در ناحیه وسیعی پخش می شود تا لایه ی نازک نانو ماشینی ایجاد شود.
از آنجایی که فرآیند جدید در دمایی حداقل دو برابر کمتر انجام می شود، می تواند برای چاپ یک لایه نازک نانو مقیاس حتی بر روی کاغذ نیز استفاده شود. علاوه بر این این روش دو برابر سریع تر است و نزدیک به 10 مرتبه بازدهی انرژی بالاتری دارد که این موضوع موجب می شود فرآیند تولید سریع تر و ارزان تر انجام گیرد. [ مشاهده متن کامل خبر در شفاف ]

شنبه ، ۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شفاف]
[مشاهده در: www.shafaf.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن