تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821005362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشرف دانش آموزان مناطق کم برخوردار مشهد به حرم امام مهربانی ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: جمعی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه شبانه روزی ام هانی در منطقه کارده از مناطق کم برخوردار شهر مشهد مقدس به حرم هشتمین امام شیعیان جهان حضرت رضا(ع) مشرف شدند.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، جمعی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه شبانه روزی ام هانی در منطقه کارده از مناطق کم برخوردار شهر مشهد مقدس به حرم هشتمین امام شیعیان جهان حضرت رضا(ع) مشرف شدند.
این گروه پس از توفیق زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا(ع) از برنامه ها و خدماتی که در رواق کوثر حرم مطهر رضوی از سوی معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی برای آنان تدارک دیده شده بود، بهره مند شدند.
بر اساس این گزارش، خواندن زیارت امام رضا(ع)، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، نمایش کلیپ و اقامه نماز جماعت از برنامه هایی بود که ویژه این گروه از زائران اجرا شد.
این گروه 70 نفره همچنین، از غذای متبرک مهمانسرای آستان قدس رضوی نیز متنعم شدند و روزی پر از خاطرات خوب و سرشار از معنویت را در این بارگاه منور تجربه کردند.
یادآور می شود، طرح «یا معین الضعفا» از سوی معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی به صورت هفتگی اجرا می شود، در قالب این طرح اقشار آسیب پذیر جامعه مانند ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

جمعه ، ۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن