تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801771309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مطرح کرد تشرف 35 هزار زوج دانشجو برای برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی در مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مطرح کرد
تشرف 35 هزار زوج دانشجو برای برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی در مشهد
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امسال تعداد 35 هزار زوج پیش‌بینی می‌شود که در مراسم نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی به مانند سال گذشته در مشهد حضور پیدا کنند.

خبرگزاری فارس: تشرف 35 هزار زوج دانشجو برای برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی در مشهد



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حمید محمدیان ظهر امروز در نشست خبری نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شاد و شیرینی که در دوره دانشجویی صورت می‌گیرد و بسیار پر خاطره است، ازدواجی است که در همین دوره دانشجویی رخ می‌دهد.
 
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها افزود: کسانی که در این مقطع ازدواج می‌کنند باید به آنها تبریک ویژه بابت شجاعت و همت بالایی که از خود نشان می‌دهند، گفت.
 
وی بیان کرد: اتفاق زیبایی در مشهد مقدس در حال صورت‌گیری است و نام قطعه‌ای از بهشت به راستی برازنده این شهر است، امسال دهمین سالی است که در مشهد این مراسم برگزار می‌شود. محمدیان خاطرنشان کرد: جا دارد مسئولان فرهنگی روی این موضوع بیشتر کار کنند که مشهد با وجود ظرفیت بالای خود تبدیل به قطب ازدواج جوانان و نقطه آغازین زندگی آنها شود. رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: همچنین مسئولان استان خراسان رضوی به این موضوع توجه بیشتری کنند و تسهیلاتی فراهم کنند که جوانان سایر نقاط کشور در مشهد مقدس زندگی مشترک خود را آغاز کنند.
 
محمدیان تصریح کرد: اگر بر روی این موضوع اقدامی صورت بگیرد علاوه بر ازدواج دانشجویی، اهداف دیگری نیز پیگیری می‌‌شود که برای بقیه جوانان اهمیت دارد، در این راستا فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و پایدار شکل می‌گیرد و لذا این مهم نیاز به آموزش و کسب مهارت‌هایی دارد.
 
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد: همه مجموعه فرهنگی کشور باید به لحاظ زیرساخت‌های قانونی و اجرایی، آموزش مهارت‌های قبل از ازدواج را برای جوانان فراهم کنند. وی بیان کرد: در این راستا این کارگاه‌ها و آموزش‌های مجازی قبل از ازدواج باید به دانشجویان ارائه شود که کمک می‌کند تا ازدواج با یک چشم باز و بصیرت صورت بگیرد تا عزیزان دانشجو کمک کار یکدیگر برای رسیدن به آرمان‌های تحکیم خانواده باشند.
 
محمدیان تبیین کرد: انتظار داریم جوانان خط‌‌شکن باشند و اجازه ندهند وزنه‌های سنگینی که گاهی به پای جوانان بسته می‌شود، مانع ازدواج آنان شود، باید جسارت لازم را به خرج دهند.
 
وی یادآور شد: اصحاب رسانه در این بخش رسالت بزرگی در اختیار دارند و می‌توانند الگوهای ازدواج را به جوانان نشان دهند که تسهیل در ازدواج بهتر شکل بگیرد. رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تشریح کرد: امسال تعداد 35 هزار زوج پیش‌بینی می‌شود که در مراسم به مانند سال گذشته حضور داشته باشند. وی با اشاره به اینکه تعداد 500 زوج هیئت علمی نیز جزء حاضران در این مراسم هستند، تاکید کرد: ثبت‌نام این دوره تا میلاد امام جعفر صادق (ع) و پیامبر (ص) ادامه دارد، همچنین 33 کاروان طراحی شده است که این مجموعه 35 هزار نفری از زوج‌های عزیز در این کاروان‌ها حضور پیدا کنند. محمدیان افزود: از 22 دی‌ماه نخستین کاروان وارد مشهد می‌شود و تا اردیبهشت‌ماه نیز ادامه دارد.
 
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تشریح کرد: آموزش در کارگاه‌ها در راستای نقش‌ هدایت‌گری در خانواده‌ها در دو بخش برگزار می‌شود، نخست مهارت‌های مجازی است که قبل از سفر به مشهد صورت می‌گیرد و در مشهد عمدتا مسائل کلی زندگی را در دو بخش مشترک و اختصاصی آموزش می‌دهیم. رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پایان با اشاره به وضعیت ازدواج زوج‌های دانشجوی مشهدی ادامه داد: در شمال امکاناتی برای زوج‌های دانشجوی مشهد فراهم می‌شود و دوره آموزشی خود را در منطقه‌ای از شمال فرا می‌گیرند. انتهای پیام/3138/ک40/

http://fna.ir/4TNSE3





94/09/26 - 15:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن