تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805429505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق تکنولوژی در دنیای مد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
رونق تکنولوژی در دنیای مد




در میان گوشی‌های اخیر «بلك‌بری»، مدل پاسپورت این شركت، موفقیت بیشتری نسبت به سایر گوشی‌ها به دست آورد و حالا بلك‌بری نسخه «سیلور» آن را به بازار عرضه كرده است كه تفاوت‌هایی نسبت به نمونه قبلی دارد.





مجله زندگی ایده آل:

loboutin  

قدمی دیگر در لوازم آرایش


رونق تکنولوژی در دنیای مد



كریستین لوبوتن، كفش‌ساز معروف پاریسی كه به تولید كفش‌های خاص زنانه با كفی قرمز مشهور است، دومین قدم خودش را در دنیای محصولات آرایشی برداشت. او سال گذشته، برای اولین‌بار یك مجموعه لاك با رنگ‌های متنوع را روانه بازار كرد و امسال سراغ رژلب رفته است. این بار هم بیشتر از رنگ رژلب‌ها، طراحی خاص و ویژه جلد آنها به چشم می‌آید. لوبوتن به جای فرم معمول برای رژلب، فرم قیفی را انتخاب كرده است. مجموعه رژلب‌های لوبوتن در 35 رنگ مختلف، زمستان امسال به بازار عرضه می‌شود. قیمت این رژلب‌ها 90 دلار اعلام شده است.



mont blanc

عشق واقعی، دوستی عمیق


رونق تکنولوژی در دنیای مد



اگر می‌خواهید هدیه‌ای به دوست خود بدهید كه نشان‌دهنده عشق واقعی و دوستی عمیق بین شما باشد، باید نگاهی به جدیدترین مجموعه «مونبلان» بیندازید. در این مجموعه كه طراحی ساده دارد، از نماد جاودانگی در دستبند و گردنبند استفاده شده است. این جواهرات ظریف از جنس نقره هستند و شركت «مونبلان» اعلام كرده كه به زودی طلای صورتی آنها را هم تولید می‌كند.




tiffany

مثل باران


رونق تکنولوژی در دنیای مد



شرکت تیفانی از مجموعه زمستان خود رونمایی کرد. در این مجموعه که تیفانی ویکتوریا نام دارد از نگین‌هایی استفاده شده که به شکل بیضی برش خورده‌اند. گوشواره و گردنبند ست ویکتوریا از 4 برلیان ریز بیضی تشکیل شده که در کنار هم شکل یک گل پیدا کرده‌اند. ظرافت این نیم‌ست در طراحی و اجرا، جلب‌توجه می‌کند. در کنار این برلیان‌ها از طلای سفید هم استفاه شده است.



samsung

ساعت هوشمندی دیگر


رونق تکنولوژی در دنیای مد



در روزهای آخر مرداد، شركت سامسونگ در سایت رسمی خودش اعلام كرد كه مجموعه‌ای از محصولات دیجیتالی جدید را آماده عرضه دارد كه در ماه آینده به‌تدریج وارد دنیای تجهیزات الكترونیك خواهد شد. در میان محصولاتی كه سامسونگ مژده آمدن را داده، یک ساعت جدید هوشمند از سری gear s2 است. تنها ویژگی این ساعت كه از سوی شركت اعلام شده، صفحه گرد آن است؛ در حالی كه تا امروز اغلب ساعت‌های هوشمند صفحه مستطیل‌شکل داشته‌اند.



coup

نقش حیوانات در زیورآلات


رونق تکنولوژی در دنیای مد



«كوپ‌ان‌پی» یك برند ایرانی است كه توانسته با طراحی‌های خاصش، نقش های متفاوت عرضه كند. این برند محصولاتی را ارائه می‌كند كه طرح آنها برگرفته از طبیعت است؛ مثلا در مجموعه آریا می‌توان طرح حیوانات را دید. این زیورآلات دست‌ساز از جنس نقره هستند و از سنگ‌های نیمه قیمتی برای كامل كردن آنها استفاده شده است.
 


 blackberry

سیلور نشان


رونق تکنولوژی در دنیای مد



در میان گوشی‌های اخیر «بلك‌بری»، مدل پاسپورت این شركت، موفقیت بیشتری نسبت به سایر گوشی‌ها به دست آورد و حالا بلك‌بری نسخه «سیلور» آن را به بازار عرضه كرده است كه تفاوت‌هایی نسبت به نمونه قبلی دارد. مهم‌ترین تفاوت، داشتن باتری است كه بیش از 30 ساعت كار می‌كند. استفاده از فریم سیلور هم باعث شده مقاومت گوشی در برابر ضربه بالا برود. 32 گیگ حافظه قابل ارتقای هم از ویژگی‌های این گوشی است كه با تمام سیستم‌های عامل‌ موجود هماهنگی دارد. این گوشی با قیمت 549 دلار در آمریكا عرضه شده است.



boss

محبوب همیشگی


رونق تکنولوژی در دنیای مد



عطر هوگو محصول شركت «بوس» را می‌توان یكی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای مردانه تاریخ دانست. عطری با رایحه شیك كه باعث شده سال‌ها مطلوب و محبوب باشد. شركت «بوس» هم نسخه جدید این عطر را همراه با شروع زمستان روانه بازار می‌كند. در این عطر كه «احساس» نام دارد، عصاره‌ای استفاده شده كه در آفریقا وجود دارد. این عطردر سه اندازه 50، 100 و 200 میلی لیتر با قیمت حدودی از 200 تا 400 هزار تومان عرضه خواهد شد.


 swarovski

دنیای رنگی


رونق تکنولوژی در دنیای مد



سواروسکی در مجموعه 2015 خود سراغ گردنبندهایی رفته که با سنگ‌های رنگی تزیین شده‌اند. مدل‌های مختلفی از این گردنبندها با سنگ‌های ریز و درشت رنگی در 2015 این برند چک دیده می‌شوند. گردنبندهایی که به دلیل رنگ‌های متنوع‌شان حس خوشایندی می‌دهند و در عین حال با درخش‌شان زیبا و پرجلوه هستند.



piaget

در راه ابریشم


رونق تکنولوژی در دنیای مد



برند سوئیسی جواهرات «پیاژه»، سری جدیدی از جواهرات و ساعت‌های خود را در مجموعه‌ای به نام « رازها و روشنایی‌ها» طراحی و عرضه كرده است. در واقع این مجموعه از دو بخش «رازهای ونیز» و «روشنایی‌های سمرقند تشكیل شده است. در بخش رازهای ونیز جواهرات، الهام گرفته از آثار تاریخی ونیز مثل برج ساعت و. . . هستند. در بخش روشنایی‌های سمرقند از سنگ‌هایی مثل فیروزه و عقیق استفاده شده كه از شرق به غرب برده شده‌اند. در این مجموعه با الهام‌های تاریخی، دستبند، انگشتر، گردنبند و گوشواره دیده می‌شود.



sisley 
   
شب مشرقی


رونق تکنولوژی در دنیای مد
 


سیسلی از عطر جدید خودش با نام «شب مشرقی» رونمایی كرد؛ عطری كه رایحه‌ای گرم دارد و می‌تواند با شروع روزهای سرد سال، فروش موفقی را تجربه كند. ساخت این عطر در جنوب اسپانیا انجام شده و نمی‌توان تاثیر رایحه‌ها و عصاره‌های عربی را در این خطه و در عطر جدید سیسلی نادیده گرفت. این عطر كه مشترك برای خانم‌ها و آقایان طراحی شده، رایحه ادویه و گل دارد. عصاره زعفران ایرانی، لیموی ایتالیایی در كنار گل‌ها برای ساخت این عطر استفاده شده است. شب مشرقی، در دو اندازه 50 و 100 میلی لیتربا قیمت حدود 400 هزار تومان به بازار می‌آید.



  dior  

انتخاب مدرن


رونق تکنولوژی در دنیای مد



شركت فرانسوی «دیور» از جدیدترین عینك آفتابی خود رونمایی كرد كه به گفته كارشناسان طراحی مدرن، این عینك را تبدیل به نمونه خاص كرده است. این عینك از مجموعه كرومیك «دیور» است كه در ساخت آن فلزات مختلف استفاده شده است. فریم و دسته نقره‌ای در كنار نوار طلایی كه روی این عینك كار شده، باعث شده تا جلوه‌ای متمایز داشته باشد.



 pilot


غوطه‌ور در آبی


رونق تکنولوژی در دنیای مد



 شركت «پایلوت» از سال 1963 در حوزه طراحی و تولید نوشت‌افزار فعالیت می‌كند و با اضافه كردن تكنولوژی‌هایی به این وسایل ظاهرا ساده، توانسته انقلابی در این حوزه ایجاد كند. جدیدترین محصولات این برند، مجموعه خودكار و خودنویسی به نام «آبی گرگ و میش» است. روی بدنه هر محصول از این مجموعه، طیف گسترده‌ای از آبی یخی یا بنفش دیده می‌شود.



 boucheron

ساعت به وقت جواهر


رونق تکنولوژی در دنیای مد



«بوشرون» یك شركت جواهرسازی با سابقه‌ای بیش از یك قرن است. یكی از شهرت‌های این شركت طراحی و تولید ساعت‌هایی است كه در ساخت آنها از جواهرات گران قیمت استفاده شده و به همین دلیل بیش از آنكه یك وسیله برای نشان دادن زمان باشند، مانند یك دستبند جواهرنشان می‌درخشند. تركیب برلیان با برش‌های متفاوت هنر این شركت فرانسوی است.







تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن