تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804807396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلمبرداری «دو دزد و دو پری» به انتها رسید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فیلمبرداری «دو دزد و دو پری» به انتها رسید
تصویر‌برداری «دو دزد و دو پری» در شهرک چشمه به کار خود خاتمه داده است.


حسین قناعت کارگردان فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص جزئیات این فیلم سینمایی گفت: تصویر‌برداری فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» در شهرک چشمه به انتهای خود رسیده است و در حال حاضر فیلم در مرحله تدوین توسط پریسا پروین‌نیا و موسیقی و صدا‌گذاری است.
 
وی در ادامه بیان کرد: فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» از ابتدا قرار بود با همان عنوان «دزد و پری» ساخته شود و ارتباط و شباهت‌هایی به سری اول این فیلم سینمایی داشته باشد.


قناعت در خصوص شباهت‌های سری دوم فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» اظهار داشت: «دو دزد و دو پری» علاوه بر شباهت‌هایی که در روند قصه فیلم با «دزد و پری» دارد، همان بازیگران سری اول این فیلم سینمایی چون بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، رامین ناصر‌نصیر و بازیگران کودکمان یاس نوروزی، پاریسا شکوری و عرفان برزین را از نظر شخصیت‌های ثابت در سری دوم داریم.


وی افزود: فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» با همان فضای اصلی و ریتم تند «دزد و دو پری» ساخته شده است. 


قناعت از به اکران نرسیدن فیلم سینمایی «دزد و پری» توضیح داد: «دزد و پری» از همان ابتدا قرار شد که بعد از اتمام ماه محرم به روی پرده‌های سینما برود، و امیدوارم که تا قبل از فروردین‌ ماه و رسیدن نوروز باستانی به اکران برسد.


کارگردان مجموعه تلویزیونی «یه گناه کوچولو» به گروه حرفه‌ای کارگردانی اشاره کرد و گفت: آنچه که باید نسبت به حضور عوامل حرفه‌ای فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» بگویم، آن است که همه عوامل اعم از گروه بازیگران، آقای صدیق، خانم بختیاری، نادر سلیمانی و... گروه پشت صحنه، فیلمبرداری: احمد احمدی، صدابرداری: احمد صالحی و طراح صحنه: خانم بوریادوست که گروه حرفه‌ای خود پشت فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» ایستاده بودند و همه گروه با انرژی مثبت کار کردند.


قناعت در خصوص زمان به پایان رسیدن تولید و ساخت فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» یادآور شد: مرحله مونتاژ به مدت یک ماه زمان می‌خواهد و همزمان ما به موسیقی، صداگذاری و ساخت 3 اثر آوازی در خلال انجام کار می‌پردازیم که امیدوارم بتوانیم تا یک ماه دیگر «دو دزد و دو پری» را قبل از شروع جشنواره اصفهان و فیلم کودک آماده کنیم.


وی در ادامه گفتگوی خود داستان «دو دزد و دو پری» را اینگونه روایت کرد: «دو دزد و دو پری» روایت قصه دختر بچه 7 ساله‌ای است که همراه با پدرش زندگی می‌کند، و پدر او که از کودکی در عطاری پدربزرگش کار می‌کرد، علاقه مخصوصی به داروسازی پیدا می‌کند و قرص‌هایی را تولید می‌کند که هر کدام از آن‌ها اثرات عجیب و غریبی را بر روی انسان‌ها می‌گذارد، و این بار قرص‌ها را داخل شکلات ریخته است که به اشتباه در جشنی به دست مردم می‌رسد و... 


قناعت از جدی گرفته نشدن ژانر کودک در ساختمان سینمایی گفت: فیلم و کار‌های کودک در واقع از جمله ژانر‌های مظلوم در سینمای ما بوده و همچنان ادامه دارد، در اصل تصمیم‌گیران سینمای ما و سازندگانشان از دنیای بزرگسالان هستند، ژانر کودک همیشه هم برای سینماگران و هم منتقدین کاری جدی نبوده است.


وی ادامه داد: فیلم‌های کودک جزو سینما و فیلم‌های دهه 60 خوب بود و خانواده‌ها هم زمان بیشتری را برای با هم بودن در کنار یکدیگر صرف می‌کردند.


دستیار کارگردان فیلم سینمایی «سفر سرخ» درباره بودجه صرف شده در تولید فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» بیان کرد: ما فیلم‌سازان دیگر به قصه کمبود بودجه و سینمای بی‌پول عادت کرده‌ایم؛ ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که فشار‌هایی که ناشی از کمبود بودجه است را کنترل کنیم و از کیفیت کار نزنیم. ما برای اولین‌بار برای فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» از جلوه‌های ویژه تصویری استفاده کردیم و تمام سعی‌مان را کردیم که گرافیک و ریتم جذابی را به تصویر بکشیم.


قناعت در ادامه افزود: حداقل اتفاقی که برای فیلم «دو دزد و دو پری» می‌افتد، این است که کودکان با دیدن این فیلم سرگرم می‌شوند و مطمئن هستم که مورد استقبال خوب مخاطبان قرار می‌گیرد، اگر موضوع این است که داوران از این نوع فیلم‌ها خوش‌شان نمی‌آید، بحثی جدا است اما ما سر فیلم سینمایی «دزد و پری» جایزه اول کودک را در جشنواره گرفتیم و اصلی‌ترین هدیه خود را از استقبال مردمی.


وی در پایان در خصوص جشنواره کودک توضیح داد: جشنواره کودک و یا سینمایی کودک در ابتدا باید برای کودک باشد و بتواند تا 90 دقیقه مخاطب کودک را به خود جلب کند و محتوای فیلم را با جنبه‌های سرگرم‌کننده به کودک برساند، به نظرم جدایی بخش کودک از نوجوان بهترین تصمیمی بود که امسال برای اجرای جشنواره کودک و نوجوان اصفهان رخ داد.


گفتنی است؛ فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» به تهیه کنندگی: بهروز مفید، به قلم و نگاه حسین قناعت و ایفای نقش بازیگرانی چون شقایق فراهانی ، بهنوش بختیاری ، نادر سلیمانی فرد ، امیر حسین صدیق ، رامین ناصر نصیر ، ارژنگ امیر فضلی ، مرتضی زارع ، افشین سنگ چاپ ، فرخنده فرمانی زاده ، ابراهیم شفیعی ، سید مسعود مهدوی ، فرانک تمنایی ، الهام مختاری ، هومن رمضانی ، میثم میرزایی ، مهدی دانایی و همچنین بازیگران کودک: پارسیا شکوری- عرفان برزین -یاس نوروزی با تلاش جمع صمیمی مدیر تولید:هاشم علی اکبری، مدیر فیلمبرداری: احمد احمدی ، مدیر تدارکات: سید مسعود مهدوی ، تدوین :پریسا پروین نیا ، صدابردار:احمد صالحی ، طراح گریم: بابک شعاعی ، طراح صحنه و لباس : شیرین بوریایی ، دستیار کارگردان و برنامه ریز: آرش حسن پور ،جلوه های بصری : وحید ابراهیمی ، آهنگساز:آرش بادپا ، شاعر: امیر سلطان احمدی ، منشی صحنه : مونا احدی ، دستیار تدارکات: حسن فشارکی ، دستیار یک فیلمبردار:احمد رضا گودرزی ، گروه فیلمبرداری: حسن علی داوودی ، سهیل ملکی ، مجری گریم: تینا افشار-دانیال شعاعی ، دستیارصدابردار:میثم یاردیلو ، دستیار یک صحنه: محمود مهری ، دستیار لباس: ارغوان سخاوی ، دستیار دوم کارگردان:سلام محمدی ، دستیار صحنه: ابولفضل زینلی ، خدمات: علی قنبری _امیر محمد جربان ، عکاس : داوود تهماسبی ، امور دفتری:فریبا قشلاقی مراحل فنی و روز های پایانی تولید را سپری می کنند .







برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 



انتهای پیام/















اشتراک گذاری









مطالب مرتبط

«دو دزد و دو پری» ساخته می‌شود
امیدوارم «دزد و پری» اواخر آبان اکران شود
نقش متفاوت شهربانو موسوی در «درنا، دختر آهو»
"قول" و "دزد و پری" مجوزدار شدند
محمد احسانی به بازدید "پلیس مهد کودک" رفت
آثار منتخب بخش مسابقه فیلمنامه نویسی جشنواره کودک معرفی شد
برپایی منظم جشنواره، به ارتقای سینمای کودک کمک می‌کند
«لالایی برای آدم بزرگ ها» به تدوين رسيد










۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن