تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816140763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هورمون استروژن را جدی بگیرید


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: برای پیشگیری از عوارض جدی اختلالات هورمون استروژن، بانوانی که سابقه بیماری‌های ژنتیکی، لخته شدن خون در خانواده، چاقی بیش از حد، دیابت، نارسایی‌های کبدی، قلبی و عروقی هستند بهتر است هر 6 ماه یکبار با انجام آزمایشات مخلتف، سونوگرافی و معاینه‌های متوالی از سلامت خود اطمینان پیدا کنند.
هورمون استروژن در زنانهورمون استروژن تعیین کننده سلامت و طول عمر بانوان است.فریبا مس‌چی متخصص زنان و زایمان با اشاره به این که ترشح زیاد و عدم ترشح هورمون استروژن بانوان را دچار عارضه‌ها و بیماری‌های مختلف می‌کند، اظهار کرد: اختلالات هورمونی در تخمک‌گذاری سطح استروژن را بالا می‌برد و به صورت کنترل نشده باعث تخریب دیواره رحم و ایجاد بافت یا کیست پستان، خونریزی در دیواره رحم، ضخامت دیواره رحم و به صورت غیرطبیعی باعث ایجاد عوارض کبدی می‌شود.
 
وی افزود: بانوانی که عمل جراحی تخمدان انجام داده‌اند و یا دچار یائسگی زودرس و در سن زیر 40 سالگی شده‌اند، بانوانی که دچار اختلالات تخمدانی هستند، دچار عارضه‌های هورمون استروژن می‌شوند.
 
مس‌چی تصریح کرد: بانوانی که دچار اختلالات هورمون استروژن می‌شوند در معرض خطر بروز عارضه و بیماری‌های مختلف شامل پوکی استخوان، بیماری‌های قلبی و عروقی، سکته‌های مغزی و قلبی، تشدید کیست‌های پستان و رحم، ضخامت بیش از حد دیواره رحم یا پولیپ رحمی، چربی بیش از حد خون، نارسایی‌ها و بیماری‌های کبدی، بیماری کیسه صفرا و غیره می‌شوند.
 
این متخصص زنان و زایمان تأکید کرد: این عارضه‌ها رابطه دو سویه دارند یعنی بانوانی که دچار بیماری‌های قلبی و عروقی، پوکی استخوان، کیست‌های پستان و رحم، بیماری‌های ژنتیکی، نارسایی‌ها و بیماری‌های کبدی، بیماری صفراوی و غیره هستند بیشتر دچار اختلالات هورمون استروژن می‌شوند. 
 
وی در پایان گفت: برای پیشگیری از عوارض جدی اختلالات هورمون استروژن، بانوانی که سابقه بیماری‌های ژنتیکی، لخته شدن خون در خانواده، چاقی بیش از حد، دیابت، نارسایی‌های کبدی، قلبی و عروقی هستند بهتر است هر 6 ماه یکبار با انجام آزمایشات مخلتف، سونوگرافی و معاینه‌های متوالی از سلامت خود اطمینان پیدا کنند.
 
افرادی که دچار نارسایی‌های گوارشی و کبدی هستند بهتر است از داروهای خوراکی هورمون استروژن استفاده نکنند و به جای آن از داروهای موضعی مانند چسب استروژن و داروهای موضعی پوستی استفاده کنند تا دچار حملات و سکته‌های قلبی و عروقی و مغزی نشوند. باشگاه خبرنگاراناخبار مرتبط:5 نشانه اختلال هورمونی در زناناختلالات هورموني در زنان؛ عوامل و راهكارهاهورمون استروژن گرسنگي و اشتها را کنترل مي کند


چهارشنبه 2 دی 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن