تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سابق دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد گام‌های انفجاری در حوزه‌های بهداشت و درمان جنوب کرمان/ 95 درصد برنامه‌ها اجرایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سابق دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد
گام‌های انفجاری در حوزه‌های بهداشت و درمان جنوب کرمان/ 95 درصد برنامه‌ها اجرایی شد
معاون سابق پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت از انجام اقدامات جهادی در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان جنوب کرمان خبر داد.

خبرگزاری فارس: گام‌های انفجاری در حوزه‌های بهداشت و درمان جنوب کرمان/ 95 درصد برنامه‌ها اجرایی شد



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، یدالله رشیدی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه معاون پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت ضمن تقدیر از بنیانگذاران این دانشگاه در منطقه و روسای قبلی دانشگاه اظهار داشت: توسعه نیازمند تلاش همه است، نباید منتظر معجزه باشیم. وی بیان داشت: در بحث فضای فیزیکی حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با کمبود مواجه بودیم، زیرا در آغاز راه زیرساخت‌های لازم وجود نداشت و در زمینه نیروی انسانی مشکلاتی وجود داشت.

رشیدی با بیان اینکه بیش از 95 درصد برنامه‌هایی که مد نظر داشتیم اجرایی شد، افزود: 9 باب پایگاه 115، 159 خانه بهداشت که از سال گذشته آغاز شده است و از این تعداد 56 موارد به بهره‌برداری رسید. وی با بیان اینکه احداث و تجهیز آزمایشگاه کهنوج از دیگر پروژه‌هایی است که به بهر‌ه‌برداری رسید، افزود: احداث آزمایشگاه شهرستان فاریاب، بازسازی کامل سی‌سی‌یو بیمارستان امام خمینی جیرفت، سی‌تی‌اسکن بیمارستان کهنوج، 23 پایگاه و مرکز بهداشتی و درمانی و تعمیر و بازسازی 115 خانه بهداشت و 55 مرکز بهداشتی و درمانی با اعتباری بیش از 4 میلیارد تومان از جمله پروژه‌های بهره‌برداری شده طی سه سال گذشته است.

رشیدی با اشاره به طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی جیرفت و تکمیل نمازخانه بیمارستان شهرستان کهنوج گفت: خوابگاه دانشجویی با 5 میلیارد تومان اعتبار باید تجهیز شود و 40 خانه بهداشت آماده بهره‌برداری است که توسط کمیته امداد تحویل می‌شود. رشیدی با اشاره به پروژه‌های در حال ساخت در منطقه جنوب کرمان خاطرنشان کرد: 63 خانه بهداشت، زایشگاه‌های شهرستان‌های جیرفت و کهنوج، کلینیک تخصصی جیرفت با اعتبار 7 میلیارد و 300 میلیون تومان، مسجد پردیسه دانشگاه که از دوره‌های قبل آغاز شده است، دو پایگاه اورژانس 115 از محل اعتبارات دانشگاه، ساختمان ام‌آر‌آی جیرفت که دستگاه آن خریداری شده، احداث ساختمان آموزشی بیمارستان امام خمینی در چهار طبقه از منابع دانشگاه با اعتبار بیش از یک میلیارد و  و میلیون تومان 600 از جمله‌ پروژه‌های در حال ساخت در جنوب کرمان است.

معاون سابق پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت عنوان داشت: بیمارستان 96 تخت خوابی شهرستان عنبرآباد، فضای سبز محوطه اطراف منازل پزشکان، تعیین تکلیف اسکلت فلزی جنب هتل ناجی که به عنوان ستاد دانشگاه استفاده می‌شود از دیگر طرح‌های در حال اجرا هستند.  رشیدی با بیان اینکه جایگزین بیمارستان آیت‌الله کاشانی هم مشخص شده است که از سال آینده عملیات اجرایی آغاز می‌شود، عنوان داشت: چهار خانه پزشک در قلعه‌گنج، انبار حوادث فوریت‌های پزشکی در جیرفت و دو خانه پزشک در منوجان در حال احداث هستند.

وی با اشاره به تجهیزات خریداری شده طی حضور خود در معاونت توسعه این دانشگاه افزود: سی‌تی‌اسکن، لاپاراسکوپی، سنگ‌شکن، دستگاه بیهوشی، اکسیژن‌ساز، پنج دستگاه بیهوشی، دستگاه سونوگرافی، الکتروشک و ... حدود 500 قلم دستگاه با اعتبار 20 میلیارد تومان خریداری شده است و همچنین حدود یک میلیارد تومان برای بخش آموزشی خریداری شده است. رشیدی ادامه داد: در حوزه نیروی انسانی توانمندسازی نیروها و رفع کمبودها مد نظر بود که از سال 92 تاکنون یک هزار و 965 نیروی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت استخدام شده است و می‌توان گفت که کمبود حادی در این بخش نداریم.

وی بیان داشت: 339 نیرو تبدیل وضعیت شده است و با توجه به اهمیت بخش بهداشت و نبود خانه بهداشت در منطقه 199 بهورز جذب شده است و با توجه به هزینه‌های قابل توجه دولت در زمینه پزشک خانواده 285 پزشک خانواده در حال فعالیت در منطقه هستند.



























به گزارش فارس در این آیین از خدمات یدالله رشیدی تقدیر و محمد‌رضا بیرجندی به عنوان معاون توسعه و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت معرفی شد. انتهای پیام/80002/ج۴۰

http://fna.ir/DH7X8V





94/10/02 - 22:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن