تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819930036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه نخست ایران در تولید ماهی قزل آلا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رتبه نخست ایران در تولید ماهی قزل آلا


ایران در تولید ماهی قزل آلا با ۱۴۰ هزار تن رتبه نخست دنیا را به خود اختصاص داده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیرکل دفتر آبزیان آب شیرین سازمان شیلات ایران با بیان این مطلب، از تولید سالانه حدود 370 هزار تن انواع آبزیان مختلف درآب های شیرین خبر داد.
مرتضی افراسیابی با بیان اینکه ایران در بحث میگو و آب شور نیز رشد خوبی داشته است، گفت: در دهه گذشته آبزی‌پروری در کشور رشد و شتاب خوبی داشته و آبزی‌پروری توانسته است جایگاه خوبی در دنیا پیدا کند.
  افراسیابی یادآورشد: برای توسعه آبزی‌پروری برنامه‌ریزی‌های خوبی برای افق‌های آینده صورت گرفته است.
او با بیان اینکه برای اجرای طرح پرورش آبزیان در قفس در سواحل شمالی و جنوبی کشوربرای استفاده از آب‌های شور مطالعات اولیه و اقدامات خوبی شده است، اضافه کرد: تا پایان برنامه ششم توسعه برای اجرای این طرح یک ظرفیت 900 هزار تنی پیش‌بینی شده است و در حال حاضر حدود 100 هزار تن تولید می‌شود.
افراسیابی با بیان اینکه در برخی ازاستان‌ها گرایش کشاورزان به پرورش آبزیان مشکل است، یادآور شد: برای علاقه مند شدن کشاورزان به پرورش آبزیان با استفاده از منابع آبی خرد باید فرهنگ‌سازی شود و مزیت این کار وارد کردن ماهی به سبد کالا خانواده‌های روستایی است.
  مدیر کل دفتر آبزیان آب شیرین سازمان شیلات ایران درباره صادرات آبزیان گفت: سالانه 50 تا 60 هزار تن میگو و ماهیان گرمایی عمدتا به کشورهای همسایه صادر می‌شود.
 


چهار شنبه ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن