تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819530731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم ایران از تولید علم در دنیا 1/69 درصد است/ رتبه های مهندسی در آمار تولید علم کشورجایگاه نخست قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه پردیس بین المللی صنعتی شریف کیش گفت:سهم ایران از تولید علم دنیا در سال 2011 از1/38 درصد شروع شده و بر اساس گزارش های رسمی در حال حاضر به 1/69 درصد رسیده است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کیش پرس ، علی غفاری ، معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه در این مراسم با اشاره به اهمیت پژوهش و تحقیق در دین مبین اسلام گفت:با توجه به رشد قابل توجه دانشگاه های کشور از منظر علمی و آموزشی، برنامه ریزی ویژه ای برای شتاب دادن به رشد و توسعه امور پژوهشی، ارتباط با صنعت و پژوهش محور شدن دانشگاه ها صورت گرفته است.
غفاری با اشاره به اهمیت اقتصاد دانش بنیان در استراتژی ملل افزود: در اقتصاد دانش بنیان، به دانش از نظر کیفی و کمی با اهمیت تر از گذشته نگریسته می شود. اقتصاد دانش بنیان اقتصادی است که مستقیما بر مبنای تولید، توزیع و استفاده از اطلاعات بنیان نهاده شده است.
وی با تاکید بر نقش دانش و فناوری در توسعه اقتصادی ملل اظهار کرد: برای دست یابی به اقتصاد دانش بینان فقط تولید و توزیع اطلاعات و پرداختن به آموزش و پژوهش کافی نیست بلکه به کارگیری آن در استفاده از منابع اقتصادی به صورت مستمر و پایدار از اهمیت بیشتری برخوردار است.
معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه پردیس بین المللی صنعتی شریف کیش ادامه داد: کاربردی کردن دانش ، استفاده موثرتر از آن در ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

پنجشنبه ، ۲۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن