تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802509300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضای تفاهمنامه همکاری منطقه آزادانزلی و منطقه ویژه اقتصادی آستراخان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امضای تفاهمنامه همکاری منطقه آزادانزلی و منطقه ویژه اقتصادی آستراخان تفاهمنامه همکاری بین منطقه آزاد انزلی و منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان روسیه با حضور وزیر صنعت، حمل و نقل و ارتباطات جمهوری آستاراخان در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منعقد شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ دي ساعت 12:59

خبرگزاری پانا+همکاری

به گزارش پانا از گیلان ،به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی این تفاهمنامه بین رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و سرگئی میلوشکین، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان فدراسیون روسیه و با حضور رادیک خاریسوف وزیر صنعت ، حمل و نقل و ارتباطات جمهوری آستارخان روسیه به منظور همکاری برای گسترش مبادلات اقتصادی، تجاری، صنعتی، ترانزیت، توسعه خدمات بندری و حمل و نقل کالا و با هدف ارتقاء سطح همکاری های دو جانبه با استفاده از امکانات موجود و بالقوه به امضاء دو طرف رسید.
در این تفاهم نامه مقرر شد دو طرف با توجه به ظرفیت ها، توانمندی ها و امکانات دو منطقه شامل برخورداری از سایت های صنعتی و بنادر موجود، نسبت به تقویت و توسعه همکاری های دو جانبه در بخش های تجاری و صادراتی، تولیدات مشترک، ترانزیت، حمل و نقل کالا و ارتقاء سطح مبادلات بندری و تخلیه و بارگیری و تامین نیازهای دو کشور با بهره مندی از ظرفیت های دو منطقه اقدام کنند.
بنابر این گزارش با توجه به اهمیت دو منطقه انزلی و آستراخان به عنوان مسیر مبادلاتی به اروپا و نقش آن در توسعه مبادلات بازرگانی؛ دو طرف متعهد شدند همکاری مشترک جهت امنیت این مسیر از طریق دستگاه های ذیربط دو کشور متبوع و گسترش توان ترانزیتی و حمل و نقل کالا بین دو منطقه را افزایش دهند.
همچنین مقرر شد مسئولان دو منطقه طی نشست های دوره ای که بطور متناوب در منطقه آزاد انزلی و منطقه لوتوس آستراخان روسیه برگزار خواهد شد، ابعاد مختلف موضوع را بررسی و تدابیر لازم را برای ایجاد رونق این مسیر مبادلاتی اتخاذ کنند.
اعمال بررسیهای لازم جهت ارائه تسهیلات و مزیتهای جدید برای فعالان اقتصادی و تجار دیگر مفاد این تفاهم نامه را تشکیل می دهد.
در ادامه این تفاهم نامه طرفین متعهد شدند نسبت به تشویق توسعه روابط تجاری طرفین و برقراری ارتباط بین بازرگانان دو کشور اقدام و بر افزایش دیدارها و مذاکرات میان فعالان بخش خصوصی و نیز تبادل هیأتهای تجاری و بازاریابی دو منطقه و تشکیل شورای مشترک بازرگانی در آینده ای نزدیک جهت ایفای نقش هر چه بیشتر در توسعه و تقویت همکاریهای تجاری تلاش کنند.
همچنین پیگیری های لازم در خصوص امکان اختصاص بارانداز و بهره برداری از سایر زیرساختهای بندری نظیر انبار، سردخانه و سیلو در بنادر دو منطقه برای فعالان اقتصادی و تجار دو طرف صورت پذیرد و ایجاد شرکتهای حمل و نقل بین المللی و کشتیرانی برای توسعه مبادلات دریایی، گردشگری و بندری را از طریق مشارکت فعالان بخش خصوصی دو طرف پیگیری کنند.
دو طرف نسبت به انجام بررسیهای لازم جهت شناسایی مشکلات فراروی تجارت و بازرگانی دو منطقه تاکید نموده و متعهد شدند تا اقدامات لازم را برای رفع موانع بعمل آورند.
گفتنی است پیگیری و ارائه تسهیلات لازم به منظور تسریع در صدور روادید تجاری برای فعالان اقتصادی دو منطقه، توسعه همکاری ها در زمینه نقل و انتقال کالا و توسعه خدمات بازرگانی، امکان فعالیت شعبات بانکهای روسیه و همچنین موسسات بیمه ای این کشور براساس قوانین جاری دو کشور در منطقه آزاد انزلی، توسعه روابط بازرگانی و معرفی محصولات تولیدی دو طرف نسبت به برگزاری نمایشگاه های متقابل و حضور شرکتهای دو کشور در نمایشگاههای بین المللی یکدیگر، همچنین برگزاری سمینارها و کمیسیونهای اقتصادی و تجاری، آموزش و تبادل اطلاعات تجاری بازرگانان دو طرف و پیگیری های لازم برای برقراری خط مستقیم هوایی بین فرودگاه رشت و آستراخان از جمله مفاد این تفاهم نامه است که به امضاء دو طرف رسید. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن