تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومين جشنواره ملي «آيين دوستي» برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دومين جشنواره ملي «آيين دوستي» برگزار مي‌شود
دبيركل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان از برگزاري دومين جشنواره ملي آيين دوستي با محوريت نامه امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظيم حسني(ع) در ۲۵ بهمن‌ماه سال جاري خبر داد.
دبيركل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان از برگزاري دومين جشنواره ملي آيين دوستي با محوريت نامه امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظيم حسني(ع) در ۲۵ بهمن‌ماه سال جاري خبر داد.
به گزارش «جوان»، حامد علامتي در نشست خبري گفت: پيش‌تر مقرر شده بود كه اين جشنواره در 16 دي‌ماه برپا شود كه به علت تداخل با امتحانات دانش‌آموزان به 25 بهمن‌ماه سال جاري موكول شد.
وي موضوعات اين جشنواره را «همدلي و همزباني»، «سلام پنجره دوستي»، «نقش مديريت زبان در حفظ دوستي‌ها»، «راه‌هاي نفوذ شيطان»، «نقش راستگويي و امانتداري در حفظ وحدت»، «نقش حفظ وحدت در رشد و پويايي جامعه» و ساير موضوعات برگرفته از متن نامه حضرت امام رضا(ع) معرفي كرد.
علامتي با بيان اينكه جشنواره آيين دوستي امسال در دو بخش دانش‌آموزي و فرهنگيان برگزار مي‌شود، گفت: بخش دانش‌آموزي خود شامل دو بخش فردي و گروهي است. دانش‌آموزان مي‌توانند به صورت فردي در قالب‌هاي مقاله پنج پاراگرافي، داستان و خاطره، عكس‌نوشت، نامه‌نگاري، گزارش‌نويسي، فيلم كوتاه و انيميشن شركت كنند.
وي بخش ويژه را شامل «نامه‌اي به دوست مسلمانم» معرفي كرد و گفت: قالب بخش گروهي، نشريه و روزنامه‌نگاري و نمايشنامه راديويي است. در بخش مربوط به فرهنگيان، عموم معلمان، معاونان و مربيان پرورشي و مربيان اتحاديه‌هاي انجمن‌هاي اسلامي مي‌توانند در موضوعات مطرح شده به توليد محتوا بپردازند.
علامتي توليد كارت پستال، اينفوگرافي نامه امام رضا(ع) و پاكت نامه امام رضا(ع) را از جمله محصولاتي برشمرد كه در حاشيه دومين دوره جشنواره ملي آيين دوستي تهيه شده است و اظهار كرد: پاكت نامه امام رضا(ع) همزمان با هفته وحدت و ميلاد حضرت عبدالعظيم(ع) در مدارس و اين آستان مطهر توزيع مي‌شود.


منبع : روزنامه جوان















تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن